• Anonym (Öken)

    Vilken är bästa ansiktskrämen nånsin?

    Börjar bli desperat och behöver förslag på bra ansiktskrämer för torr hud. Inte bara märke utan exakt vad den heter vore bra.

  • Svar på tråden Vilken är bästa ansiktskrämen nånsin?
  • Anonym (G)

    Sluta byt kräm var och varannan dag så slutar huden torka ut ännu mer. Bestäm dig för en kräm och kör på den, inte bara två dagar.

  • Anonym (Anonymm)

    Det är väldigt olika för olika personer. sedan beror det ju på vad du vill ha för produkter. Om de ska vara avancerade expert produkter eller inte. Men jag tycker att Emma s har bra ansiktskrämer och exuviance. Har provat det mesta eftersom jag är röd och rätt torr med i ansiktet och väldigt känslig hud. Men de tycker jag är de bästa.

  • Anonym (Anonymm)

    Tvättar du dig med vänlig tvål förresten? För händerna då. Isåfall så kan det ju vara därför, för det torkar ut. Ha en speciellt för ansiktet isåfall.

  • Anonym (Öken)
    Anonym (Anonymm) skrev 2018-08-09 16:42:36 följande:
    Det är väldigt olika för olika personer. sedan beror det ju på vad du vill ha för produkter. Om de ska vara avancerade expert produkter eller inte. Men jag tycker att Emma s har bra ansiktskrämer och exuviance. Har provat det mesta eftersom jag är röd och rätt torr med i ansiktet och väldigt känslig hud. Men de tycker jag är de bästa.
    Anonym (Anonymm) skrev 2018-08-09 16:43:12 följande:
    Tvättar du dig med vänlig tvål förresten? För händerna då. Isåfall så kan det ju vara därför, för det torkar ut. Ha en speciellt för ansiktet isåfall.

    Tittade på Emma S för känslig hy är det den du har? Har en ansiktsrengöring så jag använder inte tvål.
  • Anonym (..)

    The body shops produkter är det enda som hjälpt mig, dom är riktigt duktiga om man går till butik

  • Anonym (Anonymm)
    Anonym (Öken) skrev 2018-08-09 16:54:41 följande:

    Tittade på Emma S för känslig hy är det den du har? Har en ansiktsrengöring så jag använder inte tvål.


    Okej vad bra, ja det är det :)
  • Anonym (Öken)
    Anonym (..) skrev 2018-08-09 17:06:37 följande:
    The body shops produkter är det enda som hjälpt mig, dom är riktigt duktiga om man går till butik
    Någon speciell kräm där?
    Anonym (Anonymm) skrev 2018-08-09 17:09:40 följande:
    Okej vad bra, ja det är det :)
    Kanske ska köpa den då.

  • Anonym (I)

    Weledas skin food är magisk! Funkar superbra för torr hud :)

  • Anonym (Sigrid)

    Älskar La Roche-Posays krämer. Inga krusiduller, och fungerar väldigt bra. Produkter med hyaluronsyra är också väldigt bra.

Svar på tråden Vilken är bästa ansiktskrämen nånsin?