• Mongol­iet
    Äldre 11 Aug 17:29
    6224 visningar
    29 svar
    29
    6224

    Ville han bara ligga??

    Han gillade dig men när du började med spelet även en andra gång så gick du från att vara kärleksmaterial till ett knull vilket som rätt snabbt & ditt beteende gjorde även honom avtänd så han ville bara komma & brydde sig inte alls om dig på något plan längre. Inte ens på KK-plan eller ens ONS-respekt-plan. Du blev inte värd ett skit längre. Inga konstigheter. Har gjort liknande förutom att jag hade ändå velat knulla lite längre än så & fortfarande gjort det skönt för dig, mer smärta emotionellt för dig efteråt ju om så hade varit fallet. Var med om liknande endast för 2 veckor sedan. Snarlikt på många sätt.

  • Mongol­iet
    Äldre 11 Aug 19:03
    #5

    Men du sa att du ville ha sex men ändå inte?

  • Mongol­iet
    Äldre 11 Aug 19:06
    #7

    Du vill hänga med honom som person men du säger att ni kysser varandra, mycket närhet osv. Hade det inte varit bättre att bara snacka?

  • Mongol­iet
    Äldre 11 Aug 19:09
    #9
    oldschool skrev 2018-08-11 19:06:08 följande:

    Tack för ditt svar. Jag uppskattar det! Grejen är att allt blev fel p.g.a min rädsla. Jag blev obekväm av att vara i NYC med någon jag knappt känner i en lägenhet ensam. Jag betedde mig omoget i vissa stunder men ibland blir bara allt fel. Jag får väldigt lätt dåligt samvete så jag tänker på hela tiden att åka tillbaka, skriva till honom på insta(hittat honom där) och sen fråga om vi ska mötas och snacka. Men jag antar att jag bara var ett ligg och sedan bara kastade han mig. Fast egentligen vet jag inte ens själv vart jag vill att allt ska leda till. Jag önskar bara att han kunde berätta för mig vad han tänkte om allt. Men han var helt iskall på slutet, inte alls som i början. Jag tror mest att jag bryr mig så mycket för att jag tar väldigt illa upp att någon ogillar mig så mycket att dom tar bort mig. Fan, kan inte sluta älta! Tack för du tog dig tiden att svara iaf!


    Jag beter mig nästintill likadant med tjejen som betedde sig snarlikt dig. Hon skriver att hon avbröt sexet sista gången eftersom hon var rädd för att hon höll på att bli kär snabbt i mig och vågade inte detta. Vi bor i olika länder också.
  • Mongol­iet
    Äldre 11 Aug 19:17
    #13

    Han är varken trevlig eller bra sex. Hur kan han uppta dina tankar?

  • Mongol­iet
    Äldre 11 Aug 20:23
    #22
    oldschool skrev 2018-08-11 19:57:11 följande:

    Vill bara veta ifall jag är helt pantad som tänker tanken att kontakta honom igen? Ni ser ally från ett annat perspektiv så uppskattar åsikter. Anledningen till det är isåfall att jag vill ha en förklaring men också träffas igen för att se om han e som han var första kvällen innan han blev kåt.


    Kan säga att om min tjej tar kontakt med mig igen (Vilket hon har gjort lite) så kommer jag fortfarande ge henne en chans men hon är inte i samma fina fack längre. Sex visst men umgås då kräver jag mer av henne. Tänkte mest att du ska ha det med dig utifall att han svarar trevligt så innebär det inte att ni är på samma fina ruta där ni en gång var även om det kanske känns så från din sida
Svar på tråden Ville han bara ligga??