• Anonym (Man)

    Gravid kk

    Har en gammal kk som jag återfått kontakten med och vi sågs kort och kemin finns helt klart kvar.

    Grejen är att hon nu är gravid vilket jag tycker är vackert och sexigt. Hon är dock orolig vad grannarna skall tycka om att hon som gravid har en älskare/kk.

    Vad skulle du tycka?

  • Svar på tråden Gravid kk
  • Anonym (..)

    Gillar hon att knulla vid fönster eller varför tror du att grannarna ens vet något om hennes relation till sin manliga vän? Finns väl massor med män och kvinnor som bara är vänner.

    Dessutom tror jag de flesta skiter i andras sexliv så länge det sköts i hemmet diskret.

  • Cunnilingus18
    Anonym (Man) skrev 2018-08-12 12:39:24 följande:

    Har en gammal kk som jag återfått kontakten med och vi sågs kort och kemin finns helt klart kvar.

    Grejen är att hon nu är gravid vilket jag tycker är vackert och sexigt. Hon är dock orolig vad grannarna skall tycka om att hon som gravid har en älskare/kk.

    Vad skulle du tycka?


    Är du far till barnet då eller förstår jag det rätt?
  • Anonym (Man)
    Anonym (..) skrev 2018-08-12 12:56:45 följande:

    Gillar hon att knulla vid fönster eller varför tror du att grannarna ens vet något om hennes relation till sin manliga vän? Finns väl massor med män och kvinnor som bara är vänner.

    Dessutom tror jag de flesta skiter i andras sexliv så länge det sköts i hemmet diskret.


    Lite så sa jag till henne också. Men hon bor på mindre ort och tycker det är lite störande.

    Kemin finns till 100% så ses vi kommer vi att tända på varandra.
  • Anonym (Man)
    Cunnilingus18 skrev 2018-08-12 12:57:55 följande:

    Är du far till barnet då eller förstår jag det rätt?


    Nej det är jag inte. Vi var kk för ett par år sedan. Men vi slutade ses. Hon blev särbo och gravid.

    Nu i somras tog hon kontakt och då var hon gravid men är inte tillsammans med fadern.
  • Anonym (PEZ)
    Anonym (Man) skrev 2018-08-12 13:02:40 följande:
    Nej det är jag inte. Vi var kk för ett par år sedan. Men vi slutade ses. Hon blev särbo och gravid.

    Nu i somras tog hon kontakt och då var hon gravid men är inte tillsammans med fadern.
    Hur vet hon vem som är fadern?
  • Anonym (Man)
    Anonym (PEZ) skrev 2018-08-12 13:05:21 följande:

    Hur vet hon vem som är fadern?


    Hon träffade bara sin särbo när hon blev gravid. Varför skulle hon inte veta det?
  • Cunnilingus18
    Anonym (Man) skrev 2018-08-12 13:02:40 följande:

    Nej det är jag inte. Vi var kk för ett par år sedan. Men vi slutade ses. Hon blev särbo och gravid.

    Nu i somras tog hon kontakt och då var hon gravid men är inte tillsammans med fadern.


    Okej men vad har det med dig att göra då?

    Men det är väl inget speciellt med det, vet fler som fått barn så, är nog inte så ovanligt.
  • Richard1986
    Anonym (Man) skrev 2018-08-12 12:39:24 följande:

    Har en gammal kk som jag återfått kontakten med och vi sågs kort och kemin finns helt klart kvar.

    Grejen är att hon nu är gravid vilket jag tycker är vackert och sexigt. Hon är dock orolig vad grannarna skall tycka om att hon som gravid har en älskare/kk.

    Vad skulle du tycka?


    Men vet grannarna om dig då ?

    Det är väl inga konstigheter ? Män och vi kvinnor, kk eller ej, kan väl vara goda vänner även fast man inte är i en kärleksrelation med varandra ?
  • Anonym (Man)
    Richard1986 skrev 2018-08-12 13:27:55 följande:

    Men vet grannarna om dig då ?

    Det är väl inga konstigheter ? Män och vi kvinnor, kk eller ej, kan väl vara goda vänner även fast man inte är i en kärleksrelation med varandra ?


    Jag sa detsamma men ville höra lite olika vinklar. Bara män som svarat och jag tror vi resonerar lika i detta.
Svar på tråden Gravid kk