Sertralin och atarax
Lång historia kort. Jag är en människa som.lågger locket på och visar ett glatt ansikte utåt. Allt läggs på hög och har aldrig tagit itu med mina problem.
Har ett jätte bra liv bra make fantastiskt jobb osv. Högutbildad och jobbar med det jag drömt om.
Men sen första barnet föddes så har mitt mående bara blivit sämre och sämre. Ett barn till och ja det blev ju inte bättre. Jag är egentligen välfungerande. Sover bra och har inga problem att ta itu med livet men min man får ta mycket. Jag känner mig bara så arg hela tiden i kombination med ångest då och då mest på kvällarna. Känner mig inte lycklig alls. Så trött på att inte känna mig lycklig. Visst finns det tillfällen då Jag är tillfreds med livet men just lyckan saknas mig. Går hos psykolog och idag fick jag sertralin och atarax utskrivet. Är livrädd för att börja med dessa mediciner och har aldrig sett mig som någon som skulle behöva dessa. Men vad tror ni? Vad har ni för erfarenhet? Jag vet att det blir värre innan det blir bättre. Men sen då. Är det värt att testa? Har ni blivit hjälpta av det?