Inlägg från: Veronica Mathilda |Visa alla inlägg
  • Veronica Mathilda

Mammor i Halmstad?

Hej!
    Jag bor lite utanför Halmstad (Hyltebruk) och jag väntar mitt andra barn med bf den 18/9.
    Jag skulle väldigt gärna vilja träffa fler småbarnsmammor i närheten som man kan ta en fika med eller en promenad med barnvagnarna och bara prata om allt. Glad

• Veronica Mathilda
    Ce3po skrev 2018-09-02 16:58:39 följande:

Min bebis har kommit! Samson heter han och föddes 19/8. Har haft fullt upp här hemma med att försöka fatta att jag blivit mamma och allt som hör därtill med hormoner och gud vet vad!

Hur mår ni?

Åhh grattis till bebisen! Jag har exakt 2 veckor kvar idag. 95 procent är avklarat av graviditeten. Dock segt att gå här och vänta nu.. Tungt och allmänt jobbigt allting med en hel del sammandragningar och begränsad rörlighet med denna stora magen.. Men ja.. Max 4 veckor kvar nu.. Men det känns ändå långt
  • Veronica Mathilda

Hur går det för alla?

Har bebisarna kommit?

Min son tittade ut den 21/9, efter akut snitt till slut. 3 dagar efter bf. Men allt gick rätt bra och vi åkte hem 2 dygn efter födsel ????

• Veronica Mathilda
    Lamphuvud skrev 2018-10-02 14:17:14 följande:

Bf idag men ingen bebis i sikte ännu!

Är så långtråkigt att gå hemma nu, jag vill ju träffa den lilla fisen därinne :)

Ojdå! Men så skönt att det gått bra. Får man lov att fråga hur det kommer sig att det blev akut?

Förstår precis! Tyckte dagarna för mig var segt. Men snart har du din bebis! ????

Jag fick inte tillräckligt kraftfulla värkar, funkade inte som hoppats med konstgjorda värkar via dropp heller. Bebis kunde heller inte tränga ner ordentligt i bäckenet pga att jag antagligen var ganska trång i bäckenet. Så efter 7 tim värkarbete så togs beslutet och ytterligare 1 timme senare föddes han
  • Veronica Mathilda
    Lamphuvud skrev 2018-10-21 21:06:00 följande:

Den 13 oktober kom äntligen lilleman! 11 dagar över tiden men åh så värt väntan <3

Åhh stort grattis!

Gick allt bra?

Här är sonen 1 månad redan. Tiden flyger iväg
Svar på tråden Mammor i Halmstad?