• Anonym (???)

    Han snackar med andra..

    Han säger att han älskar mig så mycket. Berättar för sina kompisar att han ska tatuera in mitt namn. Ändå snackar han med andra tjejer.. Varför gör man så?

  • Svar på tråden Han snackar med andra..
  • Tom Araya
    Anonym (???) skrev 2018-08-15 00:44:37 följande:

    Han säger att han älskar mig så mycket. Berättar för sina kompisar att han ska tatuera in mitt namn. Ändå snackar han med andra tjejer.. Varför gör man så?


    Skulle ha inte snacka med andra tjejer och i så fall varför?

    Det är normalt socialt beteende.

    Inte har han väl blivit bög och raggar på killar för att han snackar med manliga vänner och bekanta!?
  • Richi3

    Två punkter som dyker upp i huvudet lika snabbt som att man blir bländad av en bil när man möter denna i en tät och snabb vänsterkurva med dålig framsikt..
    .
    1. Hindra honom och säg som att du menar det att han EJ tatuerar in ditt namn på sig själv. BARA ETT TIPS! (Alla förhållanden vara inte för evigt, i alla fall vad det verkar som här. Känns lite laddat tror jag närmare bestämt.

    2. Om du ifrågasätter omständigheterna kring varför han snackar med andra (tjejer) Så kan jag inget annat än att säga, Vad gör du här då på denna sidan och med den här kommentaren där du *skriver med andra just nu? Känns det mer okej tror du om du frågar honom vad han tycker att du gör det här..

  • Anonym (???)

    Oj glömde att vara övertydlig. Med "snackar med andra tjejer" menade jag raggar på främmande tjejer osv inte att han pratar neutralt med kvinnliga vänner och bekanta.

  • Anonym (???)
    Richi3 skrev 2018-08-15 04:56:12 följande:

    Två punkter som dyker upp i huvudet lika snabbt som att man blir bländad av en bil när man möter denna i en tät och snabb vänsterkurva med dålig framsikt..
    .
    1. Hindra honom och säg som att du menar det att han EJ tatuerar in ditt namn på sig själv. BARA ETT TIPS! (Alla förhållanden vara inte för evigt, i alla fall vad det verkar som här. Känns lite laddat tror jag närmare bestämt.

    2. Om du ifrågasätter omständigheterna kring varför han snackar med andra (tjejer) Så kan jag inget annat än att säga, Vad gör du här då på denna sidan och med den här kommentaren där du *skriver med andra just nu? Känns det mer okej tror du om du frågar honom vad han tycker att du gör det här..


    1. Borde inte han själv vara den som inser detta? Hans motsägelsefulla beteende får mig att vilja syna honom.

    2. Frågar du varför jag skriver om mina relationsproblem i ett forum för relationsproblem? Vad gör du då här?
  • Anonym (That Is Not a Good Idea!)

    Att tatuera in namn är generellt sett överlag en dålig idé.

  • Tom Araya
    Anonym (???) skrev 2018-08-15 11:07:37 följande:

    Oj glömde att vara övertydlig. Med "snackar med andra tjejer" menade jag raggar på främmande tjejer osv inte att han pratar neutralt med kvinnliga vänner och bekanta.


    Står du brevid och hör på samtalet?

    På vilket sätt raggar han, är det uppenbart?
  • Tom Araya
    Anonym (That Is Not a Good Idea!) skrev 2018-08-15 16:28:03 följande:

    Att tatuera in namn är generellt sett överlag en dålig idé.


    Ja, verkligen!

    Möjligtvis sitt eget, sina barns eller föräldrars namn undantaget.
  • Anonym (F)

    Vems idé till tatueringen med ditt namn? Är det du som behöver den graden av bekräftelse vet jag precis vem som raggar på andra och inte av er två.

Svar på tråden Han snackar med andra..