• Anonym (valet­)
    Äldre 15 Aug 11:18
    533 visningar
    12 svar
    12
    533

    Ni som röstar SD?

    Hur ser ni på;


     Klimatförändringarna?

    Tror ni som Jimmy att det är överdrivet och påhitt och att vi bara fortsätter leva på som vanligt?

    Otryggare anställningsvillkor med försämrad LAS, A-kassa och sjukförsäkring?


    Vill höra era åsikter och argument?
  • Svar på tråden Ni som röstar SD?
  • Anonym (MP201­8)
    Äldre 15 Aug 11:58
    #1

    Jag tycker det är härligt att radikala ungdomar ï Göteborg försöker göra något mot det bilberoende som samhället drabbats av

  • Anonym (valet­) Trådstartaren
    Äldre 15 Aug 15:34
    #2

    Första gången SD väljarna lyser med sin frånvaro....i en tråd som ifrågasätter partiets valfrågor!!!
    Över 100 som läst tråden men inga som bemödat sig att svara på var de står i frågorna.

    Kanske de inte vet vad det egna partiet står för? Eller vad de ens tycker...

  • Anonym (valet­) Trådstartaren
    Äldre 15 Aug 15:35
    #3
    Anonym (valet) skrev 2018-08-15 15:34:41 följande:

    Första gången SD väljarna lyser med sin frånvaro....i en tråd som ifrågasätter partiets valfrågor!!!
    Över 100 som läst tråden men inga som bemödat sig att svara på var de står i frågorna.

    Kanske de inte vet vad det egna partiet står för? Eller vad de ens tycker...


    Vilket jag tycker talar sitt tydliga språk;)
  • Anonym (Jo)
    Äldre 15 Aug 15:37
    #4
    Anonym (valet) skrev 2018-08-15 15:34:41 följande:
    Första gången SD väljarna lyser med sin frånvaro....i en tråd som ifrågasätter partiets valfrågor!!!
    Över 100 som läst tråden men inga som bemödat sig att svara på var de står i frågorna.

    Kanske de inte vet vad det egna partiet står för? Eller vad de ens tycker...
    Det har du nog rätt i, tyvärr.
  • Anonym (Y)
    Äldre 15 Aug 15:48
    #5

    Hmm, jag kan låtsas att jag röstar på sd och svara.

    Det är invandrarnas feeeeel!!!! Det är dom som dragit med sig klimatet de har i Arabien. så fort vi slängt ut alla invandrare så går vi tillbaka till vårt bullerby-samhälle med tillhörande traditionellt svenskt väder.

  • Anonym (Usch för SD)
    Äldre 15 Aug 15:53
    #6

    Hahahah, Jimmy är en sån jävla clown. Först häver SD ur sig att vi i Sverige ska gå ur EU och nöja oss med hjälp från norden vid tex naturkatastrofer och bränder. Men nu när det brinner i Göteborg och polisen inte får bukt med problemet så är det helt plötsligt nödvändigt att vi tar hjälp av länder i EU? Kan de bestämma sig eller? Ska vi eller ska vi inte klara oss själva? Så jävla tydligt att vi i hela Europa måste hjälpa varandra.. Vad fan hade vi gjort utan tex Frankrike, Italien och Polen vid skogsbränderna?

  • Äldre 15 Aug 15:57
    #7
    Anonym (Usch för SD) skrev 2018-08-15 15:53:26 följande:

    Hahahah, Jimmy är en sån jävla clown. Först häver SD ur sig att vi i Sverige ska gå ur EU och nöja oss med hjälp från norden vid tex naturkatastrofer och bränder. Men nu när det brinner i Göteborg och polisen inte får bukt med problemet så är det helt plötsligt nödvändigt att vi tar hjälp av länder i EU? Kan de bestämma sig eller? Ska vi eller ska vi inte klara oss själva? Så jävla tydligt att vi i hela Europa måste hjälpa varandra.. Vad fan hade vi gjort utan tex Frankrike, Italien och Polen vid skogsbränderna?


    SD och Vänsterpartiet vill lämna, om jag förstått allt rätt. MP har ändrat sig och är EU-kritiska istället.
  • Anonym (Usch för SD)
    Äldre 15 Aug 16:02
    #8
    oanonym skrev 2018-08-15 15:57:51 följande:

    SD och Vänsterpartiet vill lämna, om jag förstått allt rätt. MP har ändrat sig och är EU-kritiska istället.


    Så jävla lustigt när dessa bränder lär bli värre och värre för varje sommar med tanke på klimatutvecklingen.. Men justja, det är ju bara ett påhitt! :)
  • Äldre 15 Aug 16:04
    #9
    Anonym (Usch för SD) skrev 2018-08-15 16:02:21 följande:

    Så jävla lustigt när dessa bränder lär bli värre och värre för varje sommar med tanke på klimatutvecklingen.. Men justja, det är ju bara ett påhitt! :)


    Svårt att säga efter en sommar. Det är lika dumt som när Trump twittrar hur kallt det är ibland. Så jag avvaktar med sådana kommentarer.
  • Flerba­rnsmam­man80
    Äldre 15 Aug 16:07
    #10

    Tveksam om vi får en sådan sommar igen inom 10-15 år. Det är inte så att vi kommer få sådana somrar varje år framöver, vi kommer sitta där på midsommar och gälla att det är svinkallt!

  • Äldre 15 Aug 16:56
    #11

    Funderar på att rösta på SD så kan skriva lite hur jag tänker:


    Anonym (valet) skrev 2018-08-15 11:18:38 följande:
     Klimatförändringarna?

    Tror ni som Jimmy att det är överdrivet och påhitt och att vi bara fortsätter leva på som vanligt?

    Alltså jag tror väl inte precis att snacket om klimatförändringarna riktigt handlar om överdrivna påhitt kanske, men däremot funderar jag på om oansvarig och ickefungerande invandring, snabbt ökande islamisering och sånt kanske är långt mer snabbväxande och närliggande allvarlig problem och hot mot svenska samhällen samt andra närliggande samhällen, och jag kan ju då medge att det i och med det känns en aning onödigt och mer motigt att lägga särskilt stor vikt vid att leva miljövänligt och tänka på klimatet, känns ju liksom helt enkelt mer lockande att bara leva på som vanligt då kan jag tycka.
    Anonym (valet) skrev 2018-08-15 11:18:38 följande:

     


    Otryggare anställningsvillkor med försämrad LAS, A-kassa och sjukförsäkring?
    Litar inte bättre på något annat parti, så tror inte det lär bli särskilt mycket bättre vad gäller dessa saker (eller vad gäller annat i samhället heller) av att jag röstar på ett annat parti.
  • Anonym (Äru go eller)
    Äldre 15 Aug 16:58
    #12
    +1
    Anonym (Usch för SD) skrev 2018-08-15 15:53:26 följande:

    Hahahah, Jimmy är en sån jävla clown. Först häver SD ur sig att vi i Sverige ska gå ur EU och nöja oss med hjälp från norden vid tex naturkatastrofer och bränder. Men nu när det brinner i Göteborg och polisen inte får bukt med problemet så är det helt plötsligt nödvändigt att vi tar hjälp av länder i EU? Kan de bestämma sig eller? Ska vi eller ska vi inte klara oss själva? Så jävla tydligt att vi i hela Europa måste hjälpa varandra.. Vad fan hade vi gjort utan tex Frankrike, Italien och Polen vid skogsbränderna?


    Utan invandringen hade vi inte haft brinnande bilar i mängder.
    Undrar också vad det beror på att det brunnit mer i Sverige än i de närliggande länderna...
Svar på tråden Ni som röstar SD?