• Whyyy

    Var det ett övergrepp?

    Hej,

    Vet inte vad jag ska göra, men det känns som om jag blivit utsatt för ett  övergrepp av min egen man! 

    Min man har länge pratat om att han vill prova bajs-sex, men jag har sagt tvärnej, min gräns går vid kiss-sex.

    I alla fall, i natt hade han suttit uppe och kollat på tysk fekalie-porr hela natten och sett filmer som "Noch Ein Größe Bratwürst Bitte" och "Würst für das Mädchen" med mera. 
    I gryningen var han tydligen så kåt att han inte längre kunde hålla sig, utan jag vaknar av att jag har hans fisring en centimeter från min näsa. Sedan var det som att hela världen vändes upp och ner och jag såg bara ett kalejdoskop av färger, när han släppte en kavalkad av dieree med klumpar över hela mitt ansikte och bröst. 

    Jag tappade andan och kräktes nästan, det var ytterst obehagligt på alla sätt. Min man har bett om ursäkt och medgett att han gick för långt, men jag känner mig ända smutsig och att det här var inte OK. 

    Någon som vart med om något liknande? Hur gjorde ni?
    Samtigti som det var obehagligt måsta jag medge att det finns nåt lockande i att prova igen under mer normala former, några tips?

  • Svar på tråden Var det ett övergrepp?
  • Anonym (?)

    Du börjar med att skriva att det kändes som ett övergrepp, men sen att du är villig att testa igen? What? 

Svar på tråden Var det ett övergrepp?