• Anonym (Karin)

    Herpeskompisar

    Hej på er alla i herpesgänget! (Och er andra också såklart)

    Jag är en tjej på 29 år som har levt med herpes i underlivet i ca 5 år nu. Har lättare att leva med det idag men har mått väldigt psykiskt dåligt över det och tycker fortfarande att det är väldigt jobbigt att prata om. Jag har inte berättat för någon i min familj att jag är smittad, bara några få av mina vänner vet om det. Dessa vänner är helt klart de bästa man kan ha!

    Jag saknar dock att inte kunna prata och diskutera med någon i samma situation. Därför skulle jag gärna vilja komma i kontakt med andra som också är smittade, tjej eller kille spelar ingen som helst roll.

    Om det finns någon som känner likadant så hör av er via pm!

    Kram

    Karin

  • Svar på tråden Herpeskompisar
  • qfnafnjf

    Vad sjutton finns det att diskutera på detta ämne? Det är ju liksom något som man avhandlar på 5 minuter max.

  • Anonym (1)
    Anonym (Karin) skrev 2018-08-31 01:22:55 följande:

    Hej på er alla i herpesgänget! (Och er andra också såklart)

    Jag är en tjej på 29 år som har levt med herpes i underlivet i ca 5 år nu. Har lättare att leva med det idag men har mått väldigt psykiskt dåligt över det och tycker fortfarande att det är väldigt jobbigt att prata om. Jag har inte berättat för någon i min familj att jag är smittad, bara några få av mina vänner vet om det. Dessa vänner är helt klart de bästa man kan ha!

    Jag saknar dock att inte kunna prata och diskutera med någon i samma situation. Därför skulle jag gärna vilja komma i kontakt med andra som också är smittade, tjej eller kille spelar ingen som helst roll.

    Om det finns någon som känner likadant så hör av er via pm!

    Kram

    Karin


    Hej! Det går inte att skicka pm till dig eftersom du skrivit anonymt (hittar i alla fall inte hur man gör det)
  • Gabriella13
    Anonym (1) skrev 2018-09-06 21:12:41 följande:

    Hej! Det går inte att skicka pm till dig eftersom du skrivit anonymt (hittar i alla fall inte hur man gör det)


    Hej!

    Ojsan.. nu går det väl då? tycker den här sidan är sjukt svår att navigera..
Svar på tråden Herpeskompisar