• Anonym (Kåt kille)

    Är så sugen på slicka fitta - hur ska jag göra?

    Sitter och väntar på min tjej. År så sugen på slicka henne nu. Hur tycker ni jag ska göra när hon kommer hem?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är så sugen på slicka fitta - hur ska jag göra?
  • Anonym (man)

    Visst är det underbart att slicka fitta, känna hur det rinner till hos henne och lapa i sig hennes safter, det är verkligen livets dryck.
    Det enda som kan störa är om hon skulle vara orakad.

  • Anonym (Mums mums)
    Anonym (man) skrev 2018-09-07 18:16:49 följande:

    Visst är det underbart att slicka fitta, känna hur det rinner till hos henne och lapa i sig hennes safter, det är verkligen livets dryck.

    Det enda som kan störa är om hon skulle vara orakad.


    Trodde alla killar tycker om en rejäl snårskog att beta av.
  • Anonym (man)
    Anonym (Mums mums) skrev 2018-09-07 18:28:28 följande:
    Trodde alla killar tycker om en rejäl snårskog att beta av.
    Med röjsåg ja men med tunga nej!
  • Anonym (Kåt kille)
    Anonym (man) skrev 2018-09-07 18:16:49 följande:

    Visst är det underbart att slicka fitta, känna hur det rinner till hos henne och lapa i sig hennes safter, det är verkligen livets dryck.

    Det enda som kan störa är om hon skulle vara orakad.


    Hon använde rakhyveln i duschen i morse så....
  • Anonym (Kåt kille)
    toughshit skrev 2018-09-07 18:58:37 följande:

    Jag hade gått igång på att få höra att han vill slicka mig... så rösten lades på alternativ 1!


    Det alternativet har funkat bra tidigare. Blir nog det senare. Kom inte på tal när hon kom hem efter jobb men ikväll så..

    Sist jag sa att jag ville slicka henne var hon inte sen av med trosorna.
  • Cunnilingus18
    Anonym (Kåt kille) skrev 2018-09-07 19:58:59 följande:

    Det alternativet har funkat bra tidigare. Blir nog det senare. Kom inte på tal när hon kom hem efter jobb men ikväll så..

    Sist jag sa att jag ville slicka henne var hon inte sen av med trosorna.


    Ja det låter inte fel, jag la min röst på 3 men alternativ 1 är ju med lite hett för henne. Att få höra hur sugen du är på henne och att du gått och tänkt på henne hela dagen ;)

    Men visst är ju underbart att slicka, är inte myckets livet som är bättre än att få dra ner trosorna med mungipan och sedan teasa henne retsamt innan du till slut ger henne det hon vill ha ;)
  • Anonym (Kåt kille)

    Puffar tråden. Vill ni tjejer få höra att er partner vill skicka er eller ska hen bara gå ner och slicka dig utan att först säga nått?

  • Maryz
    Anonym (Kåt kille) skrev 2019-12-01 09:30:37 följande:

    Puffar tråden. Vill ni tjejer få höra att er partner vill skicka er eller ska hen bara gå ner och slicka dig utan att först säga nått?


    Alternativ 1 och 3
    Jag bara älskar när han går ner på mig eller säger att han vill slicka mig, det är väldigt sällan jag nekar. Flört
  • Anonym (Kim)

    Börja med kel och smek. Vänta in henne. Berätta för henne hur gärna du vill slicka henne. Du ser ju reaktionen. Dra dig neråt. Smek runt om. Börja försiktigt. Sen ger du dig hän. Läs av hennes signaler. Du kanske får vara med om att hon kommer. Hoppar du på henne det första du gör när ni kommer hem kan du åka på tvärnit och en propp. It?s all about timing!

  • Anonym (...)

    Tror ögonblicket är förbi för killen. Tråden skrevs september 2018.

  • Anonym (Hmm)
    Anonym (...) skrev 2019-12-01 16:26:03 följande:

    Tror ögonblicket är förbi för killen. Tråden skrevs september 2018.


    Han kanske käkar skäggbiff regelbundet nu istället ...
Svar på tråden Är så sugen på slicka fitta - hur ska jag göra?