• Anonym (Blondie)

Hur förför man en man i 50-årsaldern? Tips tack!

Hej,

Jag är en kvinna som är så himla attraherad av en man som är 15 år äldre, närmare bestämt runt 50 år. Kroppen får fnatt varje gång jag ser honom och jag anar nyfikenhet tillbaka. Eftersom han i dagsläget verkar vara singel så skulle jag vilja lägga in en stöt, en ganska villkorslös sådan till att börja med.

Så till frågan, vad attraherar män i denna ålder? Jag känner mig novis i frågan. Hur gör man?? Vad gör man?? Hur klär man sig? Vad får hjärtat att slå ett extra slag?

Alla tips är välkomna! 

• Svar på tråden Hur förför man en man i 50-årsaldern? Tips tack!
  • Anonym (Blondie)
    Anonym (q50) skrev 2018-09-07 21:21:51 följande:
    Jag var egentligen lite ironisk där. Eftersom jag är 15 år äldre än dig och söker en man i min egen ålder!

Men. Om jag nu ska "ösa ut av min erfarenhet":

Ibland är viljan större än förmågan. 
    Viljan är ju i alla fall en början... 
  • transparent

Det här skulle funka på mig:
    att hon säger
    "jag vill med dig"
    eller
    "jag har tänkt på dig, vill du ses"
    Tungan ute

• Mongoliet
    Anonym (Blondie) skrev 2018-09-07 21:39:10 följande:

Så kan det mycket väl vara. Det är att han inte är helt enkel som gör det ännu mer spännande. 

Ja tjejer.
  • Anonym (Blondie)
    transparent skrev 2018-09-07 21:42:59 följande:

Det här skulle funka på mig:
    att hon säger
    "jag vill med dig"
    eller
    "jag har tänkt på dig, vill du ses"
    Tungan ute

Tack. Det är var konkreta tips med konkreta fraser. Det ska jag fundera lite på...
  • Anonym (Blondie)
    Mongoliet skrev 2018-09-07 21:46:40 följande:
    Ja tjejer.
    Ha ha! "Lätt fångat, lätt förgånget" har du väl hört? 
  • Anonym (SD 2018)

Skulle tro att män i den åldern uppskattar kvinnor som är sig själva, trygga i sin person och som mår bra i sällskapet av en självständig man som gärna hittar pp aktiviteter med sin andra hälft. Tvåsamhet förenar människor och får individer att växa.

#förändringpåriktigt

• Anonym (lillsnoris)
    Anonym (SD 2018) skrev 2018-09-07 21:59:54 följande:

Skulle tro att män i den åldern uppskattar kvinnor som är sig själva, trygga i sin person och som mår bra i sällskapet av en självständig man som gärna hittar pp aktiviteter med sin andra hälft. Tvåsamhet förenar människor och får individer att växa.

#förändringpåriktigt

ja, kvinnan lär växa, magen iaf (om kondom icke används) HÖHÖ
  • transparent
    Anonym (Blondie) skrev 2018-09-07 21:54:49 följande:
    Tack. Det är var konkreta tips med konkreta fraser. Det ska jag fundera lite på...
    Varsågod. Jag är själv tänd på en kvinna som är ungefär så mycket än mig, som du är yngre än honom. Och skulle hon säga så till mig, rakt på sak... damn!
  • Anonym (SD 2018)
    Anonym (lillsnoris) skrev 2018-09-07 22:03:56 följande:

ja, kvinnan lär växa, magen iaf (om kondom icke används) HÖHÖ

Det är bra för kommande välfärd om nya generationer växer upp med kärleksfulla familjer, även om det TS pratar om är mindre möjligt att framordna.

#förändringpåriktigt
  • transparent

Allmänt tips till kvinnor som vill förföra en man.
    Var rakt på sak och fräck. Hur du är klädd spelar mindre roll. Det är din blick och din röst, hur du säger det, som kommer få honom att bränna en säkring.

Svar på tråden Hur förför man en man i 50-årsaldern? Tips tack!