• frugr95

För oss som tempar för att bli gravid

Hallå! Jag är rätt så ny med Natural cycles och vi försöker nu pricka in ägglossning tills vi ska bli gravida. Hade mola i oktober så gravförbud ännu. Men försöker va positiva och längta till att jag förhoppningsvis blir friskförklarad i januari!

Men vad tror ni om min cykel? Hur lång tid efter att ÄL test vart positiva ska tempen gå upp? trodde det skulle ske direkt :/ tacksam för tips och råd!!

• frugr95

Hoppas så att tempen ligger kvar över medellinjen nu!! Tror ni det ser lovande ut? Haha :D hade en tempdipp 5 dagar efter ÄL där ju. Men har haft smååå blödningar sen 3 dagar efter ÄL och är nu en vecka efter ÄL så det är väl inget gott tecken :( kanske är min mens som knäppar sig och dykt upp direkt
  • frugr95
    Anonym (Milian) skrev 2019-02-27 09:53:06 följande:
    Nu sjönk min temp idag bim -1
    Åh va jobbigt! Man går ju bara och hoppas att den ska hålla i sig. Hur lång är din lutealfas?
  • frugr95
    Anonym (Milian) skrev 2019-02-27 14:42:15 följande:

Jag har 12 dagar mellan...så ska ha mens imorgon...har testat men negativt

Usch värsta känslan i världen <3 har ni försökt länge?
  • frugr95
    Anonym (Milian) skrev 2019-02-27 16:28:06 följande:

Ja verkligen...nää 3 försöket nu,med förra barnet slutade jag med p-piller i februari och blev gravid i april.

Var gravid förra året och då var det likadant att jag blev gravid i april men fick missfall i v 11

Beklagar ditt MF<3 Man får försöka vara pepp men även låta sig bli besviken och ledsen. :)
Svar på tråden För oss som tempar för att bli gravid