• TrueLove12

För oss som tempar för att bli gravid

Hej, hoppas fler kan följa med vi som tempar, jag själv började med detta förra månaden då det inte har blivit något sedan nov 2017.

Denna månad bestämde vi oss för att inte testa med äl tester pga stressrelaterat för min del provar lite olika metoder.

Jag använder babyplan tempen och lägger in i Flo appen.

Jag är 27 år om en vecka ungefär och min man är 34

Vad använder ni?

Hur länge har ni försökt?

Vilka åldrar är ni?

• Svar på tråden För oss som tempar för att bli gravid
  • Issari
    FruW85 skrev 2019-01-25 08:29:21 följande:

Åh, det ser ju lovande ut! Håller tummarna för att den håller sig kvar där uppe :D

Tack! Än så länge är den kvar där uppe. BIM igår. Sov lite sämre då så det är därför tempen var lite extra hög då. Ska ta ett test ikväll!

• FruW85
    Issari skrev 2019-01-27 12:52:02 följande:
    Tack! Än så länge är den kvar där uppe. BIM igår. Sov lite sämre då så det är därför tempen var lite extra hög då. Ska ta ett test ikväll!
    Spännande! :D
  • Anonym (N)
    WanderChild skrev 2019-01-25 17:32:35 följande:

Okej, då är det antagligen pga det som din temp ter sig konstigt. Helt ?normalt? med andra ord... Men förstår att det är frustrerande, särskilt när kroppen verkade göra ett försök förra månaden...

Ja förmodligen!

Tror du jag kan gå efter "normala" avläsningar på FF trots det? Fick blinkande gubbe precis på Äl-test, första sen början på december, så nu är jag extra förvänansful..
  • Issari
    FruW85 skrev 2019-01-27 13:17:08 följande:

Spännande! :D

Det blev plus!

• Clemmentina
    Issari skrev 2019-01-27 19:43:17 följande:

Det blev plus!

Åh vad roligt! Grattis! Alltid spännande att se olika kurvor.
  • Issari
    Clemmentina skrev 2019-01-27 19:58:08 följande:

Åh vad roligt! Grattis! Alltid spännande att se olika kurvor.

FruW85 skrev 2019-01-27 20:55:06 följande:

Åh, men gud så kul!! Grattis! :D

Tack! Det var elfte försöket. Blev gravida med tidigt missfall på första försöket. Nu hoppas jag att denna gången ska gå bra.
  • WanderChild
    Anonym (N) skrev 2019-01-27 15:10:19 följande:

Ja förmodligen!

Tror du jag kan gå efter "normala" avläsningar på FF trots det? Fick blinkande gubbe precis på Äl-test, första sen början på december, så nu är jag extra förvänansful..

Ja när äl väl kommer så kommer ju tempen stabilisera sig. Fram tills dess kan tempen nog inte användas till så mkt eftersom allt är helt off. Kanske det kommer jämna till sig lite nu om du fick blinkande gubbe, håller tummarna :).
  • Anonym (N)
    WanderChild skrev 2019-01-27 21:43:00 följande:

Ja när äl väl kommer så kommer ju tempen stabilisera sig. Fram tills dess kan tempen nog inte användas till så mkt eftersom allt är helt off. Kanske det kommer jämna till sig lite nu om du fick blinkande gubbe, håller tummarna :).

Tack så jättemycket för svar! :)
  • Mezzy

Hej! Är det någon annan här som varit med om en likadan temptipp flera dagar innan bim? Förra månaden dippade den inte förrän dagen innan bim. Dagens temp är tagen ca 30 min innan jag brukar men det bör väl inte göra så stor skillnad? Har bim på fre el lör.

Sen undrar jag oxå om någon vet varför jag inte har DPO räkningen med denna månad?

Svar på tråden För oss som tempar för att bli gravid