• TrueLove12

För oss som tempar för att bli gravid

Hej, hoppas fler kan följa med vi som tempar, jag själv började med detta förra månaden då det inte har blivit något sedan nov 2017.

Denna månad bestämde vi oss för att inte testa med äl tester pga stressrelaterat för min del provar lite olika metoder.

Jag använder babyplan tempen och lägger in i Flo appen.

Jag är 27 år om en vecka ungefär och min man är 34

Vad använder ni?

Hur länge har ni försökt?

Vilka åldrar är ni?

• Svar på tråden För oss som tempar för att bli gravid
  • Kullan90
    SofieElise skrev 2019-02-12 06:43:14 följande:

Det är definitivt är streck! Du är gravid! GRATTIS! Köp ett cb digitalt så kmr du få det svart på vitt :)

Shit! Det är på riktigt! Jag är helt darrig! Var helt säker på att mensen skulle komma, alla symptom har tytt på det! Vi började prata om att söka hjälp i förrgår tom. Hoppas verkligen jag hinner köpa ett digitalt idag! Tack!!
  • SofieElise
    Kullan90 skrev 2019-02-12 06:52:41 följande:

Shit! Det är på riktigt! Jag är helt darrig! Var helt säker på att mensen skulle komma, alla symptom har tytt på det! Vi började prata om att söka hjälp i förrgår tom. Hoppas verkligen jag hinner köpa ett digitalt idag! Tack!!

Det är definitivt på riktigt! Hur länge har ni försökt? Helt fantastiskt! Tänk vilken fin resa ni har framför er :)
  • Kullan90
    SofieElise skrev 2019-02-12 07:11:28 följande:

Det är definitivt på riktigt! Hur länge har ni försökt? Helt fantastiskt! Tänk vilken fin resa ni har framför er :)

Tack!! Vi har försökt i lite över ett halvår nu :)

Shit jag får som känslostormar som sköljer över mig! Lycka, men också oro. Nu vill jag bara berätta för min sambo! Ska försöka hålla mig till alla hjärtans. Och lägga en bulle i ugnen som han får se när han går upp! :D
  • SofieElise
    Kullan90 skrev 2019-02-12 08:13:03 följande:

Shit jag får som känslostormar som sköljer över mig! Lycka, men också oro. Nu vill jag bara berätta för min sambo! Ska försöka hålla mig till alla hjärtans. Och lägga en bulle i ugnen som han får se när han går upp! :D

Ååh vad fint! Det kommer ju vara den bästa presenten någonsin! Förstår precis vad du menar med känslostormar. Det är överväldigande! Köpt ett digitalt?
  • oshark
    Kullan90 skrev 2019-02-12 08:13:03 följande:

Jag ser också ett svagt streck! Köp ett digitalt
  • Kullan90
    SofieElise skrev 2019-02-12 17:44:59 följande:

Ååh vad fint! Det kommer ju vara den bästa presenten någonsin! Förstår precis vad du menar med känslostormar. Det är överväldigande! Köpt ett digitalt?

oshark skrev 2019-02-12 17:56:56 följande:

Jag ser också ett svagt streck! Köp ett digitalt

Det var det jag tänkte, perfekt till alla hjärtans <3

Jag har köpt ett digitalt idag, men är typ rädd att testa det innan BIM haha. Fattar inte riktigt dock. Om man kissar på testet ska det vara 5 sekunder, men om man doppar i urin ska det vara 20 sekunder?? Varför så stor skillnad? Kan det inte bli för mycket? Kanske testar imorgon bitti om jag vågar :p

Tog ett till RFSU nu när jag kom hem. Tydligare än i morse:

• oshark
    Kullan90 skrev 2019-02-12 18:13:08 följande:

Jag har köpt ett digitalt idag, men är typ rädd att testa det innan BIM haha. Fattar inte riktigt dock. Om man kissar på testet ska det vara 5 sekunder, men om man doppar i urin ska det vara 20 sekunder?? Varför så stor skillnad? Kan det inte bli för mycket? Kanske testar imorgon bitti om jag vågar :p

Jamengud, det där är ju ingen tvekan! Grattis
  • Kullan90
    oshark skrev 2019-02-12 18:25:11 följande:

Jamengud, det där är ju ingen tvekan! Grattis

Taack!! :D
  • SofieElise
    Kullan90 skrev 2019-02-12 18:13:08 följande:

SOLKLART! 100% preggo!

Ingen aning, jag har alltid toppat så slipper man risken att kissa snett lr på sig själv. Ta imorgon om du vågar, men om du är nojjig så ge det någon dag. Det ÄR läskigt
  • SofieElise
    SofieElise skrev 2019-02-12 18:35:10 följande:

SOLKLART! 100% preggo!

Ingen aning, jag har alltid toppat så slipper man risken att kissa snett lr på sig själv. Ta imorgon om du vågar, men om du är nojjig så ge det någon dag. Det ÄR läskigt

Doppat, ska det ju stå hehe
Svar på tråden För oss som tempar för att bli gravid