För oss som tempar för att bli gravid
Ok. Jag avaktiverar i 95% av fallen en temp som skett mer än 45 min tidigare eller senare. Men det tog kanske 4 cykler att verkligen kunna se om en temp kändes rimlig eller inte.
Hur länge har du tempat?
Ok. Jag avaktiverar i 95% av fallen en temp som skett mer än 45 min tidigare eller senare. Men det tog kanske 4 cykler att verkligen kunna se om en temp kändes rimlig eller inte.
Perfekt, då är du distraherad. På tis är ändå okej, då är det ÄL +12 eller 13 och är du gravid tror jag du plussar då :)
Såg din dipp i tempen, såg väldigt annorlunda ut så hoppas o tror den är hög imorgon igen. När är bim?
Sen början av augusti Du?
Någon som orkar med en sväng av tankar kring en kurva och andra issues? Har haft vattniga flytningar drygt en vecka som nu övergått till mer tunna lotion (ursäkta) men fortfarande extremt mycket... Har endast haft blinkande gubbe (gav upp efter drygt en veckas testande) och nu i fyra dagar har jag haft galna krämpor i magen, molande och ont vid samlag... Har inte fått utsatt äl på FF, så de har med all sannolikhet inte vart någon..
Vet egentligen inte vad jag vill att ni ska svara på... Känns bara som min kropp går bananas nu... Vilket som sagt inte är konstigt då jag fortfarande ammar, men detta är andra månaden med vad de verkar som försök till äl av kroppen och har inte kännt av något alls förens i december som först....
Men då är den fortfarande över strecken va? Det är ju positivt! När testar du? Håll oss uppdaterade!
Och om termometern är konstig så kan du kalibrera den :)
Jag är gravid i v 17 :)
Späääännande! Håller tummarna!!!
Det är definitivt är streck! Du är gravid! GRATTIS! Köp ett cb digitalt så kmr du få det svart på vitt :)
Det är definitivt på riktigt! Hur länge har ni försökt? Helt fantastiskt! Tänk vilken fin resa ni har framför er :)
Ååh vad fint! Det kommer ju vara den bästa presenten någonsin! Förstår precis vad du menar med känslostormar. Det är överväldigande! Köpt ett digitalt?
Jag ser också ett svagt streck! Köp ett digitalt
Jamengud, det där är ju ingen tvekan! Grattis