• Richi3

Besök på badhus med skolan

Tycker precis som du och är inte heller en stor fantast mig själv över att skolan åker till badh. med mina ungar hur som helst så där.. men skolan insisterar och svär på att de har hyrt in en *äkta Bodyguard, Baywatch-kille och inte en finnig tonåring som sitter med en platta i handen högt upp på en stol och struntar glatt i om barnen så drunknar, PlayerUnknown's Battlegrounds spelet är viktigare i mobilen. Killen kan inte heller simma och har fått jobbet via en Praktiktjänst som badhuset satte ut på Arbetsförnedringen osv. Stället kan helt vara utan vakter det är skit samma vilket egentligen.

Om det nu bara varit skolan som skulle ta hand om situationen själva med agera livräddare i simbassängen, så Nej, det hade jag inte litat på! -Fråga om där är en 'Havslivräddare utbildad person på plats hela tiden med och så, framhäv din oro till Skolan, viktigt. Lycka till, ts.
  • Richi3
    Anonym (jisses) skrev 2018-09-14 11:18:36 följande:
    Enligt lag måste badhus ha badvaktstränad personal. Skolan får inte sköta det själv och din bild av badvakt stämmer inte med vad reglerna säger... 
    ..Även med En sju helvetes stolt och välutbildad och mäktig kapten bakom rodret på RMS Titanic så sjönk ändå den jävla båten. -Så vad säger att inte personalen halvt sover vid sin post, nä Koll vill jag ha! I synnerhet vid vatten då det ska finnas stor respekt för det där, då det är så mycket som kan gå fel på så kort tid. Sen om det handlar om Cykling och barn på en helt öppen väg utan en bil i närheten vad har jag att vara orolig då för, lite kroppsskada skulle vara det värsta som kan hända, uppskrapat knä eller vadå, vad är det mot att ungen försvinner under vattenytan och sjunker som en sten. Tänk längre än vad näsan räcker, sagt till den andra plantan som kommenterar här under dig.
Svar på tråden Besök på badhus med skolan