Enmsik skrev 2019-02-22 15:41:04 följande:
Kom precis från gyn nu. På vänster fanns en äggblåsa på 12 mm och på höger fanns fler som var över det normala. De var ca. 8mm. Så det blir ett nytt ultraljud på måndag för att kunna veta när jag ska ta ovitrelle och se så att inte alla dessa äggblåsor på höger sida drar iväg så jag släpper 5-6st. Tror denna letrozolkur är lite segare då jag ?bara? tog en trippel nu. Förra omgången tog jag ju först enkel och sen trippel direkt efter så det pushade säkert på allt. Men känns skönt att det hänt något i alla fall. :D men blir inte ägglossning i helgen i alla fall. Ca tisdag-onsdag skulle jag tro. Hon skrev även ut progesteronvagiatorer som jag ska ta 3 gånger om dagen från 5 dagar efter ovitrelle som förmodligen ska hjälpa mig lite mer med slemhinnan och förhoppningsvis få äggledarna att skjutsa på ägget ytterligare vidare till livmoder, sa hon. Så jag får väl hoppas på det! Känna skönt att vara igång igen!:D
Det händer minsann grejer ;) Då får vi se på måndag helt enkelt! Håller tummarna för att de andra äggblåsorna drar sig tillbaka och den på 12 blir dominant :D
lilagrodautanben skrev 2019-02-22 21:43:02 följande:
Är det starkare idag? Uppe igår och nere dagens
Jag ser! Kan va för tidigt med ett digitalt men köp hem ett så du har så kan du ju ta det om 4-5 dagar beroende på om strecken blir starkare för var dag :)