• Anonym (M)

    Mulliga o kurvigt

    Vad föredrar ni män? Sex med kurviga/mulliga kvinnor eller smala kvinnor?

  • Svar på tråden Mulliga o kurvigt
  • Anonym (K)

    Tycker om när brösten studsar och gungar, samt rumpan inte är så fast, så den dallrar och gungar lite under gång.

    Mmmmmm, jag är helst seriös. Det naturliga är det bästa.

  • Anonym (Hhhhaaaa)
    Anonym (K) skrev 2022-01-16 13:32:42 följande:

    Tycker om när brösten studsar och gungar, samt rumpan inte är så fast, så den dallrar och gungar lite under gång.

    Mmmmmm, jag är helst seriös. Det naturliga är det bästa.


    Precis så! Helt bar under tröjan så att brösten får leva fritt. Sexigt när tjejen böjer sig framåt och man ser hur brösten liksom pendlar ut från kroppen.
  • Nicke989
    Anonym (Hhhhaaaa) skrev 2022-01-16 14:27:42 följande:
    Precis så! Helt bar under tröjan så att brösten får leva fritt. Sexigt när tjejen böjer sig framåt och man ser hur brösten liksom pendlar ut från kroppen.
    Ja, det är underbart att se. Helt perfekt!
  • Anonym (Hhhhaaaa)
    Nicke989 skrev 2022-01-16 15:28:13 följande:
    Ja, det är underbart att se. Helt perfekt!
    Så här är vacker och somrigt! Bra kurvor och naturligt.
  • Nicke989
    Anonym (Hhhhaaaa) skrev 2022-01-16 16:20:50 följande:
    Så här är vacker och somrigt! Bra kurvor och naturligt.
    MYCKET snyggt!
  • XXX676
    Anonym (Hhhhaaaa) skrev 2022-01-16 16:20:50 följande:
    Så här är vacker och somrigt! Bra kurvor och naturligt.
    Väldigt snyggt! Kanske lite tunn för min smak men väldigt naturligt, och fint utan behå.
  • Anonym (K)
    XXX676 skrev 2022-01-16 18:07:23 följande:

    Väldigt snyggt! Kanske lite tunn för min smak men väldigt naturligt, och fint utan behå.


    Håller med grunden är perfekt, lite mer hull så är det perfekt.
  • XXX676
    Anonym (K) skrev 2022-01-16 18:27:51 följande:
    Håller med grunden är perfekt, lite mer hull så är det perfekt.
    Japp grunden dvs brösten är fina men gärna lite mera hull.
  • Anonym (Killen)
    XXX676 skrev 2022-01-16 18:30:22 följande:

    Japp grunden dvs brösten är fina men gärna lite mera hull.


    Mindre bröst och hull tack.
  • XXX676
    Anonym (Killen) skrev 2022-01-16 18:51:42 följande:
    Mindre bröst och hull tack.
    Hmmmmm... Får stora bröst tycker du? För tjock också?
    Allt är så olika och individuellt. Men jag tycker att hon skulle ha lite mera hull medans brösten är lagom. 
  • Anonym (Killen)
    XXX676 skrev 2022-01-16 19:22:47 följande:

    Hmmmmm... Får stora bröst tycker du? För tjock också?

    Allt är så olika och individuellt. Men jag tycker att hon skulle ha lite mera hull medans brösten är lagom. 


    Ja, det tycker jag. Föredrar slankare tjejer med mindre hull. Brösten ser ju ut att hänga också. Det gör inte mindre bröst.
  • XXX676
    Anonym (Killen) skrev 2022-01-16 19:42:11 följande:
    Ja, det tycker jag. Föredrar slankare tjejer med mindre hull. Brösten ser ju ut att hänga också. Det gör inte mindre bröst.
    Ja det är så olika vad man tycker och det är ju bra att det finns olika smak.
    Ja det blir oftast lite hängigt med större bröst, fast jag tycker det är fint. Silikon går bort helt!
  • Nicke989
    XXX676 skrev 2022-01-16 20:18:30 följande:
    Ja det är så olika vad man tycker och det är ju bra att det finns olika smak.
    Ja det blir oftast lite hängigt med större bröst, fast jag tycker det är fint. Silikon går bort helt!
    Om de där brösten är hängiga så är det bra med häng och hon kunde gärna haft lite mer häng i så fall.
  • DRiVEN98
    Anonym (Killen) skrev 2022-01-16 19:42:11 följande:
    Ja, det tycker jag. Föredrar slankare tjejer med mindre hull. Brösten ser ju ut att hänga också. Det gör inte mindre bröst.
    Hänger? Det är små veck under brösten och det har väl de flesta tjejer över 20 år, från c kupa och uppåt? Nästan alla tjejer jag träffat genom åren har isf haft hängbröst i olika grad. 
    Tycker bilden ovan är fin och att hon har fina former, inte mullig men bystig och ser ut att ha fin bred rumpa av det lilla man kan se. Fin naturlig och okonstlad kvinnokropp helt enkelt.

    Men smaken är som baken.
Svar på tråden Mulliga o kurvigt