• Anonym (Natal­ie)
    Äldre 22 Sep 09:54
    3681 visningar
    22 svar
    22
    3681

    One night stand som leder till tårar

    För lite mer än 2 månad sedan så blev jag våldtagen och blev våldtagen på en plats jag inte ens kommer ihåg utan vaknade till under delar av "sexet" . 
    Nu 2 månader senare så är jag hyfsat okej, jag tycker jag har bearbetat det så gott jag kunnat med den lilla vetskapen jag har. 

    Jag träffade en kille på krogen igår, super trevlig och jobbar också där som bartender men hade en ledig dag. Vi lägger oss i sängen och det hela börjar. Han hade under flera tillfällen sagt " jag vet att du vill " och " visa vad du faktiskt kan, bevisa det för mig" och där borde varningsklockorna ringt då jag redan där kände en obehaglig känsla.

    Jag har precis blivit frisk från en njurbäckensinflammation och har ännu ont i njurarna så jag var begränsad på grund av smärtan vilket han absolut inte förstod. Vi hade sex och efter säger han " du måste suga av mig, nu"  och trycker ner mitt huvud,jag säger " nej, nu får du fan ge dig" och han säger åter igen " bevisa vad du kan" det gjorde jag inte då jag kände hur obehaget kom krypandes och hur känslan från våldtäkten kom och jag vänder mig om för att andas. Han sätter kuken mot min fitta och säger " du vill ju ha den, säg bara ja så får du den" jag säger att jag inte alls vill ha den och absolut behövde gå efter att jag andats lite. Han trycker in den trots flera nej från min sida och trycker sen in den i röven, för enligt honom så " Det gör jäkligt ont i början men i slutet så är det skönt" Jag gråter så hårt vid detta laget av panik och går därifrån efter mycket om och men från hans sida.

    Han försöker också under hela den här tiden förklara att han absolut inte tvingat mig till något han inte visste att jag ville men det jag ville var att i såfall ha sex, inte att någon skulle ta mina nej som ett kanske. 

    Han fattade heller inte hur jag kunde gå när vi bara ville "knulla varandra hårt", han förstod inte att man ibland bara inte vill. Han förstod inte att jag bara så enkelt avslutade sexet, lämnade honom med blåa bollar och en kass attityd och gick ut från hans lägenhet. 

    Jag vet inte om man kan kalla detta för våldtäkt eller inte men just tanken på detta får det att knyta sig i magen. Jag har haft 2 OnS så att säga så tro inte att jag är en person som gör detta varje helg, jag ville testa vilket jag tänker hålla mig borta ifrån numera!

    Hur fan bearbetar man detta? Hur gör man ? Han jobbar på den enda nattklubben i min stad så hur fan ska jag kunna gå dit utan problem när jag kommer se honom varje gång ? 

  • Svar på tråden One night stand som leder till tårar
  • Anonym (Stoff­)
    Äldre 22 Sep 09:58
    #1

    Det ÄR våldtäkt. Du sa nej, han fortsatte. Våldtäkt. Anmäl den jäveln.

  • Anonym (JW)
    Äldre 22 Sep 09:59
    #2

    Jo det är våldtäkt. Anmäl det så fort som möjligt nu.

  • Anonym (Ja)
    Äldre 22 Sep 10:07
    #3

    Usch.. Ja hjärtat, det ÄR våldtäkt. Anmäl idioten idag, så fort som möjligt.

    Kram på dig <3

  • Anonym (Natal­ie) Trådstartaren
    Äldre 22 Sep 10:14
    #4

    Jag ska absolut anmäla honom. Jag tänker dock, hur bearbetar man detta ? Det är är 2:a gången på 2 månader detta händer och kanske är det bara så att jag duger för just det ?

    Kanske väljer jag fel killar ? Kanske är jag så fuckad att ingen vill ha mig mer än ett knull som bara ska hålla käften. 

    Jag har heller ingen att berätta detta för eller att ventilera för då förra gånger detta hände så fick jag kommentarer som " Du fick iallafall ligga" eller " Jaja, du kanske ska ta det lugnt nästa gång" och då hade jag rivsår och blåmärken överallt. 

  • Anonym (Usch)
    Äldre 22 Sep 10:17
    #5

    Anmäl honom NU för våldtäkt och hör av dig till MassivFritz, Kvinnojour och Brottsofferjouren! Det var en våldtäkt. Stackars dig.

  • Anonym (Usch)
    Äldre 22 Sep 10:21
    #6
    Anonym (Natalie) skrev 2018-09-22 10:14:57 följande:

    Jag ska absolut anmäla honom. Jag tänker dock, hur bearbetar man detta ? Det är är 2:a gången på 2 månader detta händer och kanske är det bara så att jag duger för just det ?

    Kanske väljer jag fel killar ? Kanske är jag så fuckad att ingen vill ha mig mer än ett knull som bara ska hålla käften. 

    Jag har heller ingen att berätta detta för eller att ventilera för då förra gånger detta hände så fick jag kommentarer som " Du fick iallafall ligga" eller " Jaja, du kanske ska ta det lugnt nästa gång" och då hade jag rivsår och blåmärken överallt. 


    Gå och bearbeta på flera ställen samtidigt. Kvinnojour, ring kvinnojourslinjen (020-505050), sök hjälp hos soc, dom kan ha kurator tex eller sök psykologhjälp, sök hjälp på nätet genom att leta forum där du kan prata med andra utsatta. Rekommenderar faktiskt att vänta med sex och nya killar (och tjejer) just nu för att du ska få bearbeta och läka ifred och hinna få perspektiv på att du är en värdefull människa med gränser <3
  • Anonym (Hm)
    Äldre 22 Sep 13:31
    #7
    Anonym (JW) skrev 2018-09-22 09:59:08 följande:
    Jo det är våldtäkt. Anmäl det så fort som möjligt nu.
    Håller med anmäl.
  • Anonym (S)
    Äldre 22 Sep 13:48
    #8
    Anonym (Natalie) skrev 2018-09-22 10:14:57 följande:

    Jag ska absolut anmäla honom. Jag tänker dock, hur bearbetar man detta ? Det är är 2:a gången på 2 månader detta händer och kanske är det bara så att jag duger för just det ?

    Kanske väljer jag fel killar ? Kanske är jag så fuckad att ingen vill ha mig mer än ett knull som bara ska hålla käften. 

    Jag har heller ingen att berätta detta för eller att ventilera för då förra gånger detta hände så fick jag kommentarer som " Du fick iallafall ligga" eller " Jaja, du kanske ska ta det lugnt nästa gång" och då hade jag rivsår och blåmärken överallt. 


    Men fina du... det är inte dig det är fel på! Blir så ledsen att lösa vad du blivit utsatt för. Ja, du valde fel kille, men döm dig inte för det! Om jag får ge dig ett råd så är det att gå och prata med en kurator eller en psykolog ganska snart, så du får hjälp att bearbeta det här och inte börjar lägga skulden på dig själv!

    Det den här senaste killen gjorde mot dig är FEL, han har betett sig egoistiskt, okänsligt och motbjudande på alla sätt, men det är INTE ditt fel att han är en idiot. Han ska inte få sätta ditt värde!!!

    Jag tänker såhär. Det är inget fel på dig, du längtar som många tjejer efter närhet, kärlek, att få bli älskad, uppskattad och få känna sig sedd, åtrådd och respekterad. Det kan vara lätt att blanda ihop det här och tro att killar som visar intresse ger en allt det. Men genuin uppskattning och kärlek handlar inte om att hoppa i säng.

    För mig är ons tomhet. Ekande tomt. För det är inte sexet jag längtar efter. Jag längtar efter den som stannar efter sexet, kramar mig och vill vara med mig, lära känna mig.

    Det finns bra killar där ute, men det är oftast inte de som är mest på, som lätt får brudar eller som tjatar om sex.

    En seriös kille tar det lugnt och vill lära känna!

    Hoppas så att det blir bra för dig, och att du aldrig tvivlar på ditt värde! Felval kan man göra, men du är inte fel flr det!

    Kram <3
  • Anonym (Pi)
    Äldre 22 Sep 13:50
    #9

    Solklar våldtäkt andra akten. Anmäl. Även om det inte leder till något så kommer han nog svettas lite. Du ska fan inte låta honom komma undan!

  • Anonym (Pi)
    Äldre 22 Sep 13:51
    #10
    Anonym (Natalie) skrev 2018-09-22 10:14:57 följande:

    Jag ska absolut anmäla honom. Jag tänker dock, hur bearbetar man detta ? Det är är 2:a gången på 2 månader detta händer och kanske är det bara så att jag duger för just det ?

    Kanske väljer jag fel killar ? Kanske är jag så fuckad att ingen vill ha mig mer än ett knull som bara ska hålla käften. 

    Jag har heller ingen att berätta detta för eller att ventilera för då förra gånger detta hände så fick jag kommentarer som " Du fick iallafall ligga" eller " Jaja, du kanske ska ta det lugnt nästa gång" och då hade jag rivsår och blåmärken överallt. 


    De där vidriga människor kan du be dra åt helvete direkt!
Svar på tråden One night stand som leder till tårar