Inlägg från: Anonym (...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (...)

    Ni som ligger med mycket yngre?

    Jag är 13 år äldre än min partner. Jag kan dock fortfarande tycka att vissa män som är 10 år äldre än mig är attraktiva, så för min del hänger det nog inte på ålder i första hand.

  • Anonym (...)

    Fräscha män som måste köpa sex för att smeka sina känsliga egon. Oavsett ålder är de garanterat de vidrigaste exemplaren. Spyr!

  • Anonym (...)
    Ronja666 skrev 2018-09-24 11:04:17 följande:
    Håller med, har aldrig förstått det där, byt fru om du inte är nöjd, eller ONS.
    Exakt. Som att det skulle vara manligt att behöva betala någon för att tvinga den att röra vid ens kropp. Att man ens kan njuta av det tyder ju på uppenbara socioemotionella störningar. Samma personer som våldtar kvinnor utan att ens förstå det själva. För dumma för att läsa av och förstå normala sociala koder.
  • Anonym (...)
    Anonym (Håller med) skrev 2018-09-24 11:38:29 följande:

    Trams. När jag spänner på en fin 20åring så är hon med på notorna. Har inget med kriminalitet att göra. Detta du skriver är bara random trams. Kan garantera att jag inte är störd och ganska älskad av alla mina nära och kära och har även bidragit till samhället mer än vad du har. Har också tagit hand om äldre människor på ideell basis, vilket du säker inte alls har gjort någonsin i livet. Sluta vara så olycklig.


    Om man är så dum att men inte fattar att själva betalningen för sex är ett bevis på att fri vilja inte finns så har man inte mycket till empati eller social förmåga. De älskar väl dig för att du ljuger om att du köper människor.

    I Sverige är det faktiskt kriminellt att köpa sex så du är definitivt kriminell eftersom du skryter om att du köper prostituerade här ovan.
  • Anonym (...)
    Anonym (Kvinna född 1977) skrev 2018-09-24 13:05:28 följande:

    En tråd som spårat ur i en diskussion om sexköp. Suck.

    On topic: jag blir snart 41 år och min man, aom är född 1988, fyllde 30 år tidigare i år. Elva års skillnad, med andra ord.

    Innan vi träffades hade jag ett långt med en man som var född 1959.

    Jag känner inte att det finns nåt "nu när jag provat det här så kan jag inte tända på nån annan ålderskategori". Attraktion och kärlek är mycket bredare än att vara kopplat till enbart åldern.

    Jag kan visserligen tycka att det är häftigt, det här draget av yngling som min man har... men det är på nåt sätt för att det är han. Det är inte en grej jag har på nån lista om jag skulle söka en ny partner.

    Han som var född 1959 hade också väldigt fin kropp och det fanns inget direkt att klaga på där inte.

    När jag var ihop med 59-an så kände jag mig alltid väldigt ung, trots att jag var 34 år när vi träffades. Nu känner jag mig erfaren och vis. Båda perspektiven är lite kul på sitt sätt.


    Sorry för off topic. Jag började skriva i tråden för att min man är 13 år yngre. Men var tvungen att kommentera de äldre män som började skryta om att de köper sex av unga kvinnor. Tycker liksom inte att det hänger ihop med frivilligt sex överhuvudtaget.

    Håller helt med dig om att det inte är åldern i sig som spelar roll.
    Jag och min man blev inte tillsammans pga ålderskillnaden utan för att vi passar så bra ihop på alla sätt och vis. 
  • Anonym (...)
    Anonym (Variation) skrev 2018-09-25 06:31:04 följande:

    Lögnaktiga premisser? Det faktum att jag köper sex ibland gör mig inte till en sämre make, pappa eller vän. Var tionde svensk man har köpt sex, och där är givetvis mörkertalet enormt. Skulle tippa på att nära hälften nån gång har provat. 


    Det gör dig definitivt till en sämre make, pappa och vän. Eftersom du därmed är både kriminell, otrogen och en lögnare. Dessutom bidrar du aktivt till ett samhälle där kvinnor ses som varor.

    Det kräver en hög saknad av empati för att leva det dubbellivet. Tycker jävligt synd om din fru.
  • Anonym (...)
    Anonym (Variation) skrev 2018-09-25 07:18:36 följande:

    Det där baserar du ju bara på din egen personliga moral. Hur i hela friden blir jag en sämre pappa av att ha sex?


    Att ha sex och att köpa sex är två helt skilda saker. Att ha sex och att vara otrogen är två helt skilda saker. Att ha sex och att i hemlighet köpa sex när man är gift är två väldigt olika saker.

    Tycker du ärligt att det är samma sak så är du antingen dum i huvudet eller helt utan empati och förståelse för människor i allmänhet och i synnerhet för din familj.
  • Anonym (...)

    [quote=79085514][quote-nick]Mongoliet skrev 2018-09-25 08:01:11 följande:[/quote-nick]Om 15-20 år så har nog det beslutats i EU att det är lagligt. Skyll på de EU-vänliga då.[/quote

    Även om prostitution blir lagligt så kommer det aldrig bli ett vanligt arbete. Eller tror du att de som i tråden köper sex tycker att det är lika okej om deras egna fruar och tonårsdöttrar säljer sina kroppar till andra män som ett extraknäck. För de bör de ju tycka om det är ett helt vanligt jobb. Annars är de ju moralister.

  • Anonym (...)
    Anonym (...) skrev 2018-09-25 08:16:05 följande:

    [quote=79085514][quote-nick]Mongoliet skrev 2018-09-25 08:01:11 följande:[/quote-nick]Om 15-20 år så har nog det beslutats i EU att det är lagligt. Skyll på de EU-vänliga då.[/quote

    Även om prostitution blir lagligt så kommer det aldrig bli ett vanligt arbete. Eller tror du att de som i tråden köper sex tycker att det är lika okej om deras egna fruar och tonårsdöttrar säljer sina kroppar till andra män som ett extraknäck. För de bör de ju tycka om det är ett helt vanligt jobb. Annars är de ju moralister.


    Inte bra döttrar förresten. Även deras tonårssöner kan ju sälja till män. Den marknaden är ju väldigt stor också. Spelar ju ingen roll om de är gay eller inte eftersom det är ett vanligt jobb.
  • Anonym (...)
    Mongoliet skrev 2018-09-25 08:44:37 följande:

    gammal statistik sa att det är fler män & kvinnor som säljer sex i Sverige.


    Menade du fler män än kvinnor?

    Det är också vanligt att ickebinära och transpersoner säljer sex. Könet på de som säljer gör ju inte att köparen blir en bättre människa.
Svar på tråden Ni som ligger med mycket yngre?