• Anonym (Orolig)

    Jag tror dom blir psykiskt misshandlade

    Jag har en ytligt bekant som jag träffar ibland genom gemensamma vänner.

    Är så orolig för hennes två döttrar som jag flera gånger både hört och sett bli psykiskt misshandlade av mamman.

    Vågar inte göra en orosanmälan som säkert endå inte kommer leda någonstans och hon kommer förstå att det är jag som gjort den och är rädd att hon ska hämnas på något sätt.

    Hörde lilla flickan (förskole ålder) prata om att hon skulle träffa pappa snart och då spänner mamman ögonen i henne och säger.

    - du vet väl att du inte har någon pappa, *hans namn* älskar inte dig längre.

    Har hört och sett henne göra liknande saker flera gånger som gjort barnen väldigt ledsna men dom börjar aldrig gråta framför henne.

    Hon har gjort grövre saker än den händelsen jag beskrev men vill inte bli för detaljerad för jag vill vara anonym.

    Vet att dom har kontakt med soc eftersom dom bor i en soc lägenhet bland annat.

    Gör så ont i hjärtat när jag ser hur ledsna barnen blir av hennes beteende men vet inte vart jag ska vända mig för vågar inte göra något så hon förstår att det är jag.

    Vet att hon förstört saker och gjort falska anmälningar mot människor som gått emot henne förut....

    Hon kan vara SUPER trevlig när det behövs men ibland spricker den ytan och mår så dåligt över vad som kanske händer i hemmet, jag är som sagt bara ytligt bekant men har sett flera oroande saker redan.

  • Svar på tråden Jag tror dom blir psykiskt misshandlade
  • Anonym (.)

    "Vågar inte göra en orosanmälan". Skärp dig.
    Är du orolig för döttrarna så är det väl självklart att du ska göra en orosanmälan? Herregud människa. 

  • Anonym (Orolig)
    Anonym (.) skrev 2018-09-28 15:03:49 följande:

    "Vågar inte göra en orosanmälan". Skärp dig.

    Är du orolig för döttrarna så är det väl självklart att du ska göra en orosanmälan? Herregud människa. 


    Vet andra hon varit osams med vars liv hon förstört ganska grundligt så jag är väldigt rädd för det
  • Anonym (.)
    Anonym (Orolig) skrev 2018-09-28 15:13:36 följande:
    Vet andra hon varit osams med vars liv hon förstört ganska grundligt så jag är väldigt rädd för det
    Barnens välmående är väl ändå det viktigaste i detta? Du kan göra en orosanmälan anonymt vad jag vet. 
  • Anonym (Orolig)
    Anonym (.) skrev 2018-09-28 15:03:49 följande:

    "Vågar inte göra en orosanmälan". Skärp dig.

    Är du orolig för döttrarna så är det väl självklart att du ska göra en orosanmälan? Herregud människa. 


    Vet andra hon varit osams med vars liv hon förstört ganska grundligt så jag är väldigt rädd för det
    Anonym (.) skrev 2018-09-28 15:15:50 följande:

    Barnens välmående är väl ändå det viktigaste i detta? Du kan göra en orosanmälan anonymt vad jag vet. 


    Ja jag kan göra på det som fler varit närvarande vid när jag sett men vågar verkligen inte göra på allt, har tänkt att jag kanske kan förvränga lite. Alltså inte så att det blir värre än vad det var men så att det inte är så uppenbart att det är jag....

    Vet inte om det är rätt men att inte göra något är absolut inte rätt men samtidigt vill jag skydda min familj från den här kvinnan
  • Anonym (.)
    Anonym (Orolig) skrev 2018-09-28 15:20:32 följande:
    Vet andra hon varit osams med vars liv hon förstört ganska grundligt så jag är väldigt rädd för det
    Anonym (.) skrev 2018-09-28 15:15:50 följande:

    Barnens välmående är väl ändå det viktigaste i detta? Du kan göra en orosanmälan anonymt vad jag vet. 


    Ja jag kan göra på det som fler varit närvarande vid när jag sett men vågar verkligen inte göra på allt, har tänkt att jag kanske kan förvränga lite. Alltså inte så att det blir värre än vad det var men så att det inte är så uppenbart att det är jag....

    Vet inte om det är rätt men att inte göra något är absolut inte rätt men samtidigt vill jag skydda min familj från den här kvinnan
    Ursäkta, men du är så jävla feg. VAD är det denna kvinnan kan göra dig och din familj? 
  • Anonym (Orolig)
    Anonym (.) skrev 2018-09-28 16:18:44 följande:

    Ursäkta, men du är så jävla feg. VAD är det denna kvinnan kan göra dig och din familj? 


    Hon har bland annat fått en människa häktad pga falska anklagelser, tycker det är jävligt fegt av dig att uttala dig på det sättet när det handlar om en person som går över lik för att få som hon vill.

    Hon har även förstört människors egendom för STORA belopp, något hon har kommit undan med. Jag letar efter råd hur jag kan hjälpa barnen, och så kallar du mig feg. Fy vad patetiskt
Svar på tråden Jag tror dom blir psykiskt misshandlade