• Anonym (DarkSide)

    LOCKtober & NOvember

    Är det någon här inne som kör med Locktober och/eller NOvember?

    Ni som inte känner till begreppen får googla.

  • Svar på tråden LOCKtober & NOvember
  • Anonym (Flr)

    O ja!

    Min man är för närvarande på dag 8, och har alltså en bit kvar. Är egentligen inte så ovanligt i vårt förhållande, det ovanliga är att han vet att jag inte kommer öppna förrän locktober är över. Och no-vember också om jag inte fått tillräckligt mycket uppmärksamhet. :o)

  • Anonym (DarkSide)
    Anonym (Flr) skrev 2018-10-08 21:53:54 följande:

    O ja!

    Min man är för närvarande på dag 8, och har alltså en bit kvar. Är egentligen inte så ovanligt i vårt förhållande, det ovanliga är att han vet att jag inte kommer öppna förrän locktober är över. Och no-vember också om jag inte fått tillräckligt mycket uppmärksamhet. :o)


    Haha.. nej han måste vara dig uppmärksam för att förtjäna att få komma ut.

    Det låter som du brukar du låsa in honom ibland? Hur länge och ofta låser du när det inte är locktober?
  • Anonym (Flr)

    För närvarande en till två månader kanske. Och ungefär samma tid mellan perioderna. Ibland lite längre. Han är alltid så fin när den är på. :o) Och du, eller ni?

  • Anonym (Varför?)

    Jag förstår inte varför man tänder på att inte få bli kåt eller få stånd på en hel månad.

    No-vember. Är det samma sak då eller ska man bara hålla sig ytterligare en månad.

    Vad skulle det ha för nytta för kvinnor egentligen?

  • Anonym (DarkSide)
    Anonym (Flr) skrev 2018-10-09 12:09:29 följande:

    För närvarande en till två månader kanske. Och ungefär samma tid mellan perioderna. Ibland lite längre. Han är alltid så fin när den är på. :o) Och du, eller ni?


    Tyvärr bara en fantasi för mig, mannen, just nu. Kan tänka att välvillig med den på.
  • Anonym (DarkSide)
    Anonym (Varför?) skrev 2018-10-09 12:36:49 följande:

    Jag förstår inte varför man tänder på att inte få bli kåt eller få stånd på en hel månad.

    No-vember. Är det samma sak då eller ska man bara hålla sig ytterligare en månad.

    Vad skulle det ha för nytta för kvinnor egentligen?


    Jag tänder på känslan att någon annan bestämmer när jag får ha stånd eller ha sex (med mig själv). Att min kvinna kan låta det gå dagar eller veckor och att kåtheten inombords byggs upp och att jag då får en form av tillfredsställelse av att tillfredsställa henne. Hon måste också gilla makten att bestämma detta över mig och även se till att hennes njutning tas omhand endera av mig eller henne själv (i vissa förhållanden av någon annan person)
  • Anonym (Varför?)
    Anonym (DarkSide) skrev 2018-10-09 13:03:11 följande:

    Jag tänder på känslan att någon annan bestämmer när jag får ha stånd eller ha sex (med mig själv). Att min kvinna kan låta det gå dagar eller veckor och att kåtheten inombords byggs upp och att jag då får en form av tillfredsställelse av att tillfredsställa henne. Hon måste också gilla makten att bestämma detta över mig och även se till att hennes njutning tas omhand endera av mig eller henne själv (i vissa förhållanden av någon annan person)


    För mig låter det som meningslös tortyr.

    Det hade varit eggande att som kvinna kunna bestämma över min mans sprut, men jag hade aldrig låtit honom våndas i två månader. Tror ärligt inte att mannen tillfredställer sin kvinna med samma entusiasm heller om han ändå vet att han inte får belöning för det. Att leva i ovissheten hade gjort mig skitarg konstant.

    Tänk på de gamla kinesiska soldaterna där de kapade kuken men sparade kulorna. De blev extremt aggressiva. Vem säger att inte gemene man hade fått raserianfall till sist och ändå våldfört sig på kvinnor.
  • Anonym (Flr)

    Det beror nog på hur man är som person och hur man ser på det som par. Min man lider inte direkt av det. Tvärtom, han går igång på det. Och entusiasmen blir markant högre.

    Tror du missförstår lite. Han vet allt att han får belöning, bara inte exakt när. Att han blir mer romantisk och försöker förföra mig istället för att bara vilja "ha sex" tycker jag är oerhört trevligt. Så under en vanlig period på två månader släpper jag ut honom kanske varannan eller var tredje vecka - om jag känner mig uppskattad. Det blir en slags lek man leker, bara att den pågår i bakgrunden av den vanliga vardagen.

  • Anonym (Varför?)
    Anonym (Flr) skrev 2018-10-09 14:31:20 följande:

    Det beror nog på hur man är som person och hur man ser på det som par. Min man lider inte direkt av det. Tvärtom, han går igång på det. Och entusiasmen blir markant högre.

    Tror du missförstår lite. Han vet allt att han får belöning, bara inte exakt när. Att han blir mer romantisk och försöker förföra mig istället för att bara vilja "ha sex" tycker jag är oerhört trevligt. Så under en vanlig period på två månader släpper jag ut honom kanske varannan eller var tredje vecka - om jag känner mig uppskattad. Det blir en slags lek man leker, bara att den pågår i bakgrunden av den vanliga vardagen.


    Men tänk om han är romantisk endast för att få sin belöning då? Hur kan man vara säker på sånt?

    Människan har ett belöningssystem. Blir det inte tillfredställt så mår man inte bra till sist. Då blir saker måsten istället för frivilligt.

    Jag reflekterar lite nu. Har inget agg mot er.
  • Anonym (DarkSide)
    Anonym (Flr) skrev 2018-10-09 14:31:20 följande:

    Det beror nog på hur man är som person och hur man ser på det som par. Min man lider inte direkt av det. Tvärtom, han går igång på det. Och entusiasmen blir markant högre.

    Tror du missförstår lite. Han vet allt att han får belöning, bara inte exakt när. Att han blir mer romantisk och försöker förföra mig istället för att bara vilja "ha sex" tycker jag är oerhört trevligt. Så under en vanlig period på två månader släpper jag ut honom kanske varannan eller var tredje vecka - om jag känner mig uppskattad. Det blir en slags lek man leker, bara att den pågår i bakgrunden av den vanliga vardagen.


    Jag tänker det ska fungera precis som du skriver i ett sådant förhållande. Båda vinner på det men kanske att kvinnan får mera njutning.
Svar på tråden LOCKtober & NOvember