• Anonym (flick­a)
    Äldre 15 Oct 19:53
    12510 visningar
    38 svar
    38
    12510

    Hur ger man en bra avsugning?

    Hej, jag har sugit av ett par killar i mitt liv och det är något jag verkligen tänder på. Givetvis är det något som många killar verkar uppskatta också, men det slog mig häromdagen att jag har ingen aning om jag är bra eller inte. Så nu vill jag veta; hur kan man suga av någon på skönaste sätt möjligt? Ska man suga hårt eller svagt? Ska man ha mycket "förspel" ex. slicka och retas lite eller ska man ha lite och sen suga i x antal minuter? Några protips?

  • Svar på tråden Hur ger man en bra avsugning?
  • Äldre 18 Oct 14:55
    #21

    Njut av det och visa det. Undvik kontakt med tänderna. Var inte rädd för att ta satsen i munnen. Tycker du om det tycker han om det. Gillar du det inte så avstå.

  • Anonym (Man)
    Äldre 18 Oct 15:01
    #22
    Anonym (Kiv (kille)) skrev 2018-10-17 23:53:29 följande:

    Inga tänder. Det gör ont. Dra inte i förhuden för hårt.

    Själv har jag blivit avsugen, det gick två gånger. Hon sög så det gick en gång, sedan lekte hon med kuken. Tills den stog igen. Så började hon suga igen. Sakta sedan ökade hon hela tiden. Det slutade med att jag knappt kunde gå. Läpparna ville aldrig sluta le. Så jag gifte mig med henne.


    Har det hänt bara en gång eller vad?
  • Anonym (Under­söknin­g)
    Äldre 18 Oct 16:05
    #23
    Anonym (flicka) skrev 2018-10-15 19:53:14 följande:

    Hej, jag har sugit av ett par killar i mitt liv och det är något jag verkligen tänder på. Givetvis är det något som många killar verkar uppskatta också, men det slog mig häromdagen att jag har ingen aning om jag är bra eller inte. 


    Såg du inte på killarna om dom verkade nöjda.Ingen som har sagt till dig att du är riktigt bra? 
  • Anonym (Kiv (kille­))
    Äldre 21 Oct 02:23
    #24

    Ja det här bara hänt en gång. En dubbel avsugning. Det tar lite tid en sådan. Hon skulle aldrig göra det igen. Nu blir det dt istället. Skönt det med.

  • Anonym (flick­a) Trådstartaren
    Äldre 31 Oct 10:27
    #25
    Anonym (Undersökning) skrev 2018-10-18 16:05:49 följande:

    Såg du inte på killarna om dom verkade nöjda.Ingen som har sagt till dig att du är riktigt bra? 


    Jag var för blyg för att titta & jag tror inte att någon sagt till mig att jag är bra. De kanske var för blyga också men vet ej
  • Anonym (Man)
    Äldre 31 Oct 11:39
    #26
    Anonym (Kiv (kille)) skrev 2018-10-21 02:23:34 följande:

    Ja det här bara hänt en gång. En dubbel avsugning. Det tar lite tid en sådan. Hon skulle aldrig göra det igen. Nu blir det dt istället. Skönt det med.


    Kan du komma två gånger när du har samlag då?
  • Äldre 31 Oct 11:55
    #27
    Anonym (flicka) skrev 2018-10-31 10:27:38 följande:

    Jag var för blyg för att titta & jag tror inte att någon sagt till mig att jag är bra. De kanske var för blyga också men vet ej


    Ta mod till dig o titta upp! Se vad du får för reaktioner på vad du gör med händer tunga o läppar. Så blir det lättare att se vad partner gillar. Vi killar/män gillar olika precis som ni tjejer / kvinnor. Att vara uppmärksam för vad partnern gillar är ett utmärkande drag hos en bra älskare / älskarinna.
  • Anonym (Under­söknin­g)
    Äldre 31 Oct 21:55
    #28
    Anonym (flicka) skrev 2018-10-31 10:27:38 följande:
    Jag var för blyg för att titta & jag tror inte att någon sagt till mig att jag är bra. De kanske var för blyga också men vet ej
    så du hörde inget ljud alls heller var det helt tyst 
  • Anonym (Under­söknin­g)
    Äldre 31 Oct 21:55
    #28
    Anonym (flicka) skrev 2018-10-31 10:27:38 följande:
    Jag var för blyg för att titta & jag tror inte att någon sagt till mig att jag är bra. De kanske var för blyga också men vet ej
    så du hörde inget ljud alls heller var det helt tyst 
  • Äldre 31 Oct 22:13
    #29
    Någon annan skrev 2018-10-15 20:05:15 följande:

    Försök nå kulorna med tungan samtidigt som du har kuken i munnen.


    ... Jag tror du mest har fantasier som referens... för det är i princip omöjligt att nå kulorna med tungan samtidigt som man har kuken i munnen.... Såvida mannen inte har en ovanligt liten kuk och pung.
    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (Avsug­en)
    Äldre 31 Oct 22:20
    #30

    Det är nog väldigt olika hur vi män vill ha en avsugning. Själv så är jag inte mycket för teasing osv. Tjejen får dock gärna slicka undersidan längs med hela kuken innan hon börjar suga hårdare å hårdare och gärna ta den djupt. Runkar den emellanåt. Uppskattas också när jag får spruta i munnen när hon har munnen öppen å tungan ute, och över ansiktet.

  • Någon annan
    Äldre 31 Oct 22:52
    #31
    New Dawn skrev 2018-10-31 22:13:41 följande:
    ... Jag tror du mest har fantasier som referens... för det är i princip omöjligt att nå kulorna med tungan samtidigt som man har kuken i munnen.... Såvida mannen inte har en ovanligt liten kuk och pung.
    Absolut, få som klarar/gillar att ta så djupt. Men ledordet är försöka. Just att känna tungan på skaftet utanför munnen är nice.
  • Äldre 31 Oct 22:59
    #32
    Någon annan skrev 2018-10-31 22:52:23 följande:

    Absolut, få som klarar/gillar att ta så djupt. Men ledordet är försöka. Just att känna tungan på skaftet utanför munnen är nice.


    Fast det spelar ingen roll om man kan ta in hela, det är ändå omöjligt att ha kuken i munnen och samtidigt nå kulorna med tungan.
    Anyone can hate. It costs to love.
  • Någon annan
    Äldre 2 Nov 22:16
    #33
    New Dawn skrev 2018-10-31 22:59:55 följande:
    Fast det spelar ingen roll om man kan ta in hela, det är ändå omöjligt att ha kuken i munnen och samtidigt nå kulorna med tungan.
    Är nog dålig på att förklara hur jag menar. Kan posta en länk här istället? Men strider säkert mot någon regel, kanske kan skicka i PM istället?
  • Äldre 3 Nov 02:58
    #34

    i min erfarenhet så säger killarna till en om man är duktig på att suga! 

    Måste ju skilja sig hur killar föredrar det. Men ju mer "into it" du är, inlevelse och njuter av det, desto bättre. Jag använder nog generellt mkt tunga men varierar ganska mkt hur jag gör, under ett tillfälle och från gång till gång. Min man uppskattar att pungen blir ihågkommen, men som sagt, det skiljer ju sig mellan killar... 

  • Äldre 3 Nov 10:55
    #35
    Någon annan skrev 2018-11-02 22:16:10 följande:

    Är nog dålig på att förklara hur jag menar. Kan posta en länk här istället? Men strider säkert mot någon regel, kanske kan skicka i PM istället?


    Nej tack.
    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (A)
    Äldre 3 Nov 15:40
    #36
    villhatrekant skrev 2018-10-18 14:55:28 följande:
    Njut av det och visa det. Undvik kontakt med tänderna. Var inte rädd för att ta satsen i munnen. Tycker du om det tycker han om det. Gillar du det inte så avstå.
    Håller med
  • Äldre 4 Nov 15:41
    #37

    Som svar till ts: Prata med din partner, alla gillar olika.

  • Anonym (Instä­llning­en)
    Sat 20 Nov 2021 09:36
    #38

    Är inställningen det viktigaste?

Svar på tråden Hur ger man en bra avsugning?