• Anonym (Heeee)

    Hellre utan sex än vanlig sex?

    Hej.

    Har under större delen av mitt liv haft extremt mycket sex med 1-5 olika personer i veckan, varje vecka. Nästan aldrig mer än en gång så vi pratar ca 1500 stycken.
    Jag ser inte detta som en merit utan tvärtom har det gett mig mycket ångest åver åren. Jag har sökt bekräftelse för bristande självkänsla.

    Jag slutade tvärt när jag träffade kvinnan jag gifte mig med och svenssonlivet tog över.
    Idag är jag skild, barnen varannan vecka och jag är singel igen.
    Jag har ett problem.

    Det är ganska enkelt att träffa tjejer via diverse sidor och appar för att ha sex.
    Jag har dock varit mer om en hel del avancerad sex och om man jämför med snus så går man ju aldrig till svagare dos direkt.

    Jag kommer aldrig träffa någon kvinna igen känns det som. Det lockar mig inte med förspel, misionären, pussar, kyssar och bakifrån längre. Been there, done that.

    Jag älskar dominanta lekar, toasex (både ge och ta, slavlekar, kostym, totalt ohämmat.

    Finns det kvinnor här i Sverige som känner likadant? Jag vet att jag är extremt kinky och sån är jag. Jag är 46 år och skäms inte för det.

  • Svar på tråden Hellre utan sex än vanlig sex?
  • Anonym (Dominatrix)

    Har Du testat Darkside? Många med kinky fetischer har hittat kärleken där.

  • Anonym (Heeee)
    Anonym (Dominatrix) skrev 2018-10-18 23:46:04 följande:

    Har Du testat Darkside? Många med kinky fetischer har hittat kärleken där.


    Har faktiskt konto på Darkside. Inte lyckats träffa någon med samma intressen.
    Det är klurigt men har kanske inte lyckats lära mig hur sidan fungerar.

    Tips?
  • Anonym (Heeee)
    Anonym (Fia) skrev 2018-10-19 09:05:41 följande:

    Toasex? Hörkhh


    Det handlar inte om just det egentligen utan det är mer att det inte finns några hämningar alls. Om allt sker på ett tryggt sätt med personer som är lika mycket med på det och inte involverar olagligheter så lägger jag inga värderingar i vad du tycker faktiskt. Gillar du att ha sex med en mozzarellaost så är det helt ok
  • Anonym (Fia)
    Anonym (Heeee) skrev 2018-10-19 09:21:26 följande:
    Det handlar inte om just det egentligen utan det är mer att det inte finns några hämningar alls. Om allt sker på ett tryggt sätt med personer som är lika mycket med på det och inte involverar olagligheter så lägger jag inga värderingar i vad du tycker faktiskt. Gillar du att ha sex med en mozzarellaost så är det helt ok
    Jag har hellre sex med mozzarellaost än med någon som måste spela dominant.
  • Anonym (Heeee)
    Anonym (Fia) skrev 2018-10-19 09:27:35 följande:
    Jag har hellre sex med mozzarellaost än med någon som måste spela dominant.
    Har jag nämnt att jag är dominant? Nope
  • annabellelee
    Anonym (Fia) skrev 2018-10-19 09:05:41 följande:

    Toasex? Hörkhh


    Fast jag fattar inte. Så fort någon nämner sex han/hon gillar och letar likasinnade är det någon som kommer med ett : "Usch, nej det är VERKLIGEN ingenting jag tycker om". Är det någon som frågat vad just du gillar? Eller vad du inte gillar?! Varför denna önskan att (anonymt dessutom) markera att detta tillhör inte min sexuella repertoar? Jag undrar bara...

    Till ts: förlåt OT
  • Anonym (Tjej30)

    Vi finns absolut!

    Har nyss äntligen träffat en kille som är precis så dominant och ger mig det ohämmade sexet jag vill ha. Och han verkar ha känt samma hopplöshet som du, har aldrig fått leva ut sina fantasier tidigare. Han är lika gammal som du.

    Så härda ut, det är inte helt omöjligt att hitta oss:)

  • Anonym (Heeee)
    annabellelee skrev 2018-10-19 09:49:07 följande:

    Fast jag fattar inte. Så fort någon nämner sex han/hon gillar och letar likasinnade är det någon som kommer med ett : "Usch, nej det är VERKLIGEN ingenting jag tycker om". Är det någon som frågat vad just du gillar? Eller vad du inte gillar?! Varför denna önskan att (anonymt dessutom) markera att detta tillhör inte min sexuella repertoar? Jag undrar bara...

    Till ts: förlåt OT


    Jo men så är det.

    Jag tror det beror på personens öppenhet när det gäller egna sexualiteten och ens egna behov av att känna sig normal i andras ögon.

    Iallafall jag har slutat lägga värde i deras åsikter
  • Anonym (Fia)
    Anonym (Heeee) skrev 2018-10-19 09:31:54 följande:
    Har jag nämnt att jag är dominant? Nope
    Okej så du ger och tar i dominanta lekar utan att vara dominant. Förlåt jag blev lite förvirrad där.
  • Anonym (Fia)
    annabellelee skrev 2018-10-19 09:49:07 följande:
    Fast jag fattar inte. Så fort någon nämner sex han/hon gillar och letar likasinnade är det någon som kommer med ett : "Usch, nej det är VERKLIGEN ingenting jag tycker om". Är det någon som frågat vad just du gillar? Eller vad du inte gillar?! Varför denna önskan att (anonymt dessutom) markera att detta tillhör inte min sexuella repertoar? Jag undrar bara...

    Till ts: förlåt OT
    Det är samma om jag exempelvis ser någon på stan som slår sin hund, blottar sig eller är allmänt otrevlig, då säger jag till eftersom jag inte vill uppmuntra sjukt beteende med min tystnad.
  • Anonym (Kvinna)

    Du tror inte ditt promiskuösa leverne gjort dig avmätt på känslomässigt engagemang, därav att du tror sig föredra övertag och alternativa former framför traditionell vanilj? Har själv hängt en del på DS och fått den uppfattningen om många medlemmar. Själv var jag aldrig nån BDSM-personlighet utan det bottnade snarare i trasig anknytning.

  • Anonym (Heeee)
    Anonym (Kvinna) skrev 2018-10-20 12:59:44 följande:

    Du tror inte ditt promiskuösa leverne gjort dig avmätt på känslomässigt engagemang, därav att du tror sig föredra övertag och alternativa former framför traditionell vanilj? Har själv hängt en del på DS och fått den uppfattningen om många medlemmar. Själv var jag aldrig nån BDSM-personlighet utan det bottnade snarare i trasig anknytning.


    Jo det är sant. Det där med att jag vill ha övertag har jag aldrig skrivit. Jag skrev endast om dominanta lekar och inte att just jag är dominant.

    Som jag skrev i min text så har det med dålig självkänsla att göra. 
    Att inte vilja ha sex med den jag älskar skiljer sig från det folk kallar normalt.

    Trådens överskrift är ju precis vad jag menar och vad jag gärna vill veta mer om. Jag är inte psykolog och undrade om det fanns andra (speciellt kvinnor) som kanske lever på samma sätt?

    Jag är alltid en gentleman och har ett stort (för stort) hjärta och skulle aldrig göra något mot någons vilja. Jag har alltid varit ärlig med mina intentioner och det har fungerat.
  • Anonym (Heeee)
    Anonym (Heeee) skrev 2018-10-20 22:38:48 följande:
    Jo det är sant. Det där med att jag vill ha övertag har jag aldrig skrivit. Jag skrev endast om dominanta lekar och inte att just jag är dominant.

    Som jag skrev i min text så har det med dålig självkänsla att göra. 
    Att inte vilja ha sex med den jag älskar skiljer sig från det folk kallar normalt.

    Trådens överskrift är ju precis vad jag menar och vad jag gärna vill veta mer om. Jag är inte psykolog och undrade om det fanns andra (speciellt kvinnor) som kanske lever på samma sätt?

    Jag är alltid en gentleman och har ett stort (för stort) hjärta och skulle aldrig göra något mot någons vilja. Jag har alltid varit ärlig med mina intentioner och det har fungerat.
    Jag är intresserad av hur andra som levt som jag tacklar det.
    Har ni också träffat mängden sexpartners och verkligen levt ut era fantasier...alla fantasier? Lever ni i stabila förhållande och har annan sex som skiljer sig från hur det var innan? Trivs ni med det?
  • Anonym (fetish)

    Men alltså, om man har en fetish, så är det ju (oftast) mest det man går igång på. Nu har jag själv bara haft ett fåtal partners genom åren, men jag är undergiven och att ha "vanligt" sex är inte så upphetsande för mig. Då väntar jag hellre tills jag hittat rätt. Självklart finns vi kvinnor som känner likadant, tror t o m att det är ganska vanligt.

  • Anonym (Ding-ding värld...)
    Anonym (Fia) skrev 2018-10-19 20:11:13 följande:
    Det är samma om jag exempelvis ser någon på stan som slår sin hund, blottar sig eller är allmänt otrevlig, då säger jag till eftersom jag inte vill uppmuntra sjukt beteende med min tystnad.
    Men rösta på SD gör du utan att ens blinka...
  • Anonym (Heeee)
    Anonym (Ding-ding värld...) skrev 2018-10-21 19:02:23 följande:
    Men rösta på SD gör du utan att ens blinka...
    Vad har demokrati med inlägget att göra?
  • Anonym (Ding-ding värld...)
    Anonym (Heeee) skrev 2018-10-22 07:24:18 följande:
    Vad har demokrati med inlägget att göra?
    Lika lite som att tråden handlar om att du misshandlar din hund... 
Svar på tråden Hellre utan sex än vanlig sex?