Inlägg från: Anonym (Prinsen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Prinsen)

    Jag kissar i ditt handfat - någon annan som kissar i handfatet?

    Hemma kissar jag alltid i toaletten. 
    Men när jag är någon annanstans, typ hemma hos någon, på en restaurang eller på jobbet så kissar jag uteslutande i handfatet. 

    Varför gör jag det? Det har blivit en bekvämlighetsgrej. Det hela började med att när jag brukade kissa ståendes i toaletten så sprutade runt en del kiss som hamnade på mina byxor och över hela toasitsen. Det skvätte från strålen helt enkelt. Då testade jag att kissa i handfatet, minns inte vart det var första gången, men det blev så mycket enklare. Så efter den dagen har jag uteslutande kissat i handfat när jag gått på toa någonstans. 

    Någon mer som kissar i handfatet?  

  • Svar på tråden Jag kissar i ditt handfat - någon annan som kissar i handfatet?
  • Anonym (Prinsen)
    Pentra skrev 2018-10-22 13:13:48 följande:

    Är du dum på riktigt?! Om du, när du besöker folk, och lånar deras toalett; om du då bemödar dig om att SITTA ner på toaletten, ist för att genomkorkat STÄLLA DIG I holken, så skall du se att dina droppar kommer precis där de är avsedda att komma, och inte överallt runtomkring där du och andra inte vill ha dem!!! ... /Pentra


    Man mår ju inte dåligt av något man aldrig får reda på brukar dom ju sägaDrömmer
Svar på tråden Jag kissar i ditt handfat - någon annan som kissar i handfatet?