• Äldre 7 Jan 23:26
    2732 visningar
    7 svar
    7
    2732

    Gynhälsan Uppsala ivf?

    Hejsan, det är ju ett tag sedan du skrev detta men ville ändå svara:) jag och min man gick där i somras då de var de enda i Sverige som hade öppet under sommaren. Vi hade turen att lyckas på första försöket och är nu i v 26 och garn även två fina blastocyster i frysen. I överlag tycker jag vi fick väldigt proffsig hjälp men ändå privat och flexibel. Öppet hela tiden så de gjorde äggplock mitt i sommaren och återföring på en helg vilket var super. Kan väl tycka att vissa saker var mindre bra, dålig återkoppling på telefon om vi hade frågor (kna bero på att det typ var två personer som jobbade inkl labbpersonal) min man fick vis äggplock göra sin grej inne på deras toalett i väntrummet (under all kritik kan jag tycka men första gången för oss så egentligen inga förväntningar) efter äggplocket mådde jag väldigt dåligt men de hade inte direkt någonstans där jag kunde återhämta mig. En fåtölj på ett kontor typ:/

    Men i överlag proffsiga och de visste vad de gjorde och bra priser. Är relativt nya så vissa saker blir nog bättre med tiden. Hur gick det för er? Valde ni dem?

  • Äldre 8 Jan 17:03
    #3
    Hedblomster skrev 2019-01-08 11:49:22 följande:

    Tack för utförligt svar och stort grattis till graviditeten! Hoppas vi har lika stor tur som er att lyckas på första försöket :) Jag har första sprutan ikväll, men det blev på Livio i Falun istället. Men ändå intressant att läsa ditt svar eftersom de är ganska nya så man har inte hört något om dem och kanske hittar nån annan hit som funderar på gynhälsan. Är ju super att de hade öppet på sommaren! Har även för mig att de var något billigare än andra kliniker. Synd att lokalen var lite bristfällig då, haha...


    Tack snälla:) Ja precis lite så jag tänkte också för de är väldigt proffsiga och gillar deras tänk att vara flexibla! Vad spännande för dig, stort lycka till:) Ses förhoppningsvis snart i tråden vi som plussat efter ivf!
Svar på tråden Gynhälsan Uppsala ivf?