• Anonym (Funde­rande man)
    Äldre 27 Oct 17:00
    13896 visningar
    52 svar
    52
    13896

    Fråga: Var ska jag komma?

    Jag har avslutat ett rätt långt förhållande med en kvinna som inte var särskilt erfaren eller nyfiken på sexlivet så jag har rätt dålig koll själv känns det som.

    Jag har registrerat mig på några sidor och varit ute lite i svängen igen och hamnat i säng med tre olika tjejer sedan uppbrottet. 
    Alla har tyvärr bara blivit engångsligg än så länge.

    Kondom användes alla gångerna och jag kom i den. Men det jag undrar är om jag skulle fråga var jag ska komma?
    Har läst här och på andra sidor att en del tjejer gillar att man kommer på andra ställen. 

    Men det känns så dumt att fråga som om jag förväntar mig att spruta dem i ansiktet eller så, vilket jag gärna skulle göra om de bad om det. 
    Men jag är alltså rädd att de ska tycka att jag är konstig som frågar eftersom det självklara är att komma i kondomen eller i fittan. 

    Mitt ex sa aldrig att jag skulle komma någon annan stans och jag frågade aldrig heller så jag är som sagt lite osäker här.

    Hur skulle ni tjejer reagera om en killa frågade var han skulle komma?
    Skulle ni tycka han var snuskig som verkade vilja komma någon annan stans än i fittan?
    Brukar ni själva föreslå var han ska komma? Kanske jag som hamnat i säng med tre tjejer som är som mitt ex eller som kanske är lika osäkra som jag. Eller som vill ha det i kondomen vid en ny bekantskap utifrån sjukdomar och så, vilket ju är förståeligt.

  • Svar på tråden Fråga: Var ska jag komma?
  • Anonym (Jo)
    Äldre 27 Oct 17:08
    #1

    Jag föredrar att mannen kommer i mig eftersom kuken är väldigt skön precis innan sprutet. Men jag tycker inte att frågan är konstig, har fått den några gånger.

  • Anonym (Funde­rande man) Trådstartaren
    Äldre 27 Oct 17:14
    #2
    Anonym (Jo) skrev 2018-10-27 17:08:51 följande:

    Jag föredrar att mannen kommer i mig eftersom kuken är väldigt skön precis innan sprutet. Men jag tycker inte att frågan är konstig, har fått den några gånger.


    Ok vad bra, så du tänker inte typ porrskadad kille som ska kladda ner mig då?
    Är som sagt osäker kring det här och glad för svar. 
    Du svarar då bara kom i mig och så är det bra med det?
  • Anonym (fsåsd­mld)
    Äldre 27 Oct 17:22
    #3

    jag föredrar i mig. alla gånger. visst finns det dem som gillar kladd på brösten eller i ansiktet och hej hå. men det är inte min tekopp.

    jag kan tycka att frågan är lite obekväm, men nej den är inte ovanlig. däremot tror jag att om en tjej gärna vill att du kommer i hennes ansikte så är hon inte rädd för att säga eller visa det.

  • Anonym (Jo)
    Äldre 27 Oct 17:24
    #4
    Anonym (Funderande man) skrev 2018-10-27 17:14:06 följande:

    Ok vad bra, så du tänker inte typ porrskadad kille som ska kladda ner mig då?

    Är som sagt osäker kring det här och glad för svar. 

    Du svarar då bara kom i mig och så är det bra med det?


    Ja, svårare än så är det inte.

    Känns mycket mer porrskadat när mannen vill att man ser honom i ögonen oavsett ställning, som att man vore vig som en gymnast.
  • Anonym (Funde­rande man) Trådstartaren
    Äldre 27 Oct 17:31
    #5
    Anonym (fsåsdmld) skrev 2018-10-27 17:22:08 följande:

    jag föredrar i mig. alla gånger. visst finns det dem som gillar kladd på brösten eller i ansiktet och hej hå. men det är inte min tekopp.

    jag kan tycka att frågan är lite obekväm, men nej den är inte ovanlig. däremot tror jag att om en tjej gärna vill att du kommer i hennes ansikte så är hon inte rädd för att säga eller visa det.


    Se där, du gillar inte frågan, jag är ju lite orolig för just det att tjejer ska tycka att man är snuskig. Men jag vill ju samtidigt kunna ge en tjej det hon vill och om jag nu hamnar med nån som tex vill se mig spruta vill jag ju veta det. 
  • Anonym (Manne­n)
    Äldre 27 Oct 18:38
    #6
    Anonym (Jo) skrev 2018-10-27 17:08:51 följande:

    Jag föredrar att mannen kommer i mig eftersom kuken är väldigt skön precis innan sprutet. Men jag tycker inte att frågan är konstig, har fått den några gånger.


    Jag kommer helst i er, men även hänt över rumpa/rygg eller fitta/mage. Sprut i ansikte är så porrskadat, vid avsugningar så vill ju vissa svälja iofs. men är inte mycket för att kladda ner söta ansikten.
  • Anonym (Emma)
    Äldre 27 Oct 18:48
    #7
    -1

    Jag gillar att suga när min partner ska komma och ta det i munnen och svälja. De flesta kvinnor jag känner gör likadant och älskar det. Så spruta i munnen på henne. 

  • Anonym (Funde­rande man) Trådstartaren
    Äldre 27 Oct 18:50
    #8
    Anonym (Emma) skrev 2018-10-27 18:48:43 följande:

    Jag gillar att suga när min partner ska komma och ta det i munnen och svälja. De flesta kvinnor jag känner gör likadant och älskar det. Så spruta i munnen på henne. 


    Hehe skojar du nu?
    Kan ju inte bara spruta nån i munnen utan att veta att hon vill. 
  • Anonym (Funde­rande man) Trådstartaren
    Äldre 27 Oct 18:50
    #9
    Anonym (Emma) skrev 2018-10-27 18:48:43 följande:

    Jag gillar att suga när min partner ska komma och ta det i munnen och svälja. De flesta kvinnor jag känner gör likadant och älskar det. Så spruta i munnen på henne. 


    Hehe skojar du nu?
    Kan ju inte bara spruta nån i munnen utan att veta att hon vill. 
  • Anonym (Emma)
    Äldre 27 Oct 18:53
    #10
    Anonym (Funderande man) skrev 2018-10-27 18:50:34 följande:
    Hehe skojar du nu?
    Kan ju inte bara spruta nån i munnen utan att veta att hon vill. 
    Fråga innan då? Ingen av mina polare hade sagt nej. 
Svar på tråden Fråga: Var ska jag komma?