• Anonym (Pappa)

    Evan hade riktiga monster i garderoben

    Evan Brewer, 3, torterades i två månaders tid av sin mamma Miranda Miller och hennes pojkvän Stephen Bodine, 41.
     
    Den lille pojken kedjades fast naken vid en lastpall, blev sparkad, slagen och kastad i väggen.
     
    Stephen Bodine mördade slutligen pojken och hans kropp hittades ingjuten i cement. 

    www.kansas.com/news/local/crime/article220461600.html

    Inget straff är nog starkt för dessa personer
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-10-27 20:26
    Rubriken kommer direkt från Evans riktiga pappa Carlo

    "Evan was a beautiful boy," said Carlo. "He was just like any other child you know expect he didn't get to have the imagination like the other children where they might think there's monsters in their closet or under their bed...he had real monsters."
  • Svar på tråden Evan hade riktiga monster i garderoben
  • Anonym (Pappa)

    Jag kommer fortfarande ihåg fallet med 10 åriga Bobby från Stenungsund som torterades och sedan dödades av sin mor och styvfar 2006.

    Domen blev 10 år och bägge var ut i friheten 2012 efter detta vedervärdiga brottet.

    Jag tycker de kom alldeles för lindrigt undan med tanke på allt som de utsatt denna lilla pojke för.

  • Anonym (Eh?)

    Vilken osmaklig rubrik! Jag tror inte TS förstår uttrycket riktigt.

  • Anonym (...)
    Anonym (Eh?) skrev 2018-10-27 20:08:44 följande:

    Vilken osmaklig rubrik! Jag tror inte TS förstår uttrycket riktigt.


    Rubriken är ett direkt citat från den mördade pojkens pappa...
  • Anonym (Pappa)
    Anonym (Eh?) skrev 2018-10-27 20:08:44 följande:

    Vilken osmaklig rubrik! Jag tror inte TS förstår uttrycket riktigt.


    Det som är än värre än rubriken är de fasansfulla som de utsatt denna lilla pojke för.

  • Anonym (Eh?)
    Anonym (Pappa) skrev 2018-10-27 20:28:47 följande:

    Det som är än värre än rubriken är de fasansfulla som de utsatt denna lilla pojke för.


    Ja det är fullkomligt vidrigt! Det tycker liksom alla normalt funtade människor. Men vad är det du vill att vi ska diskutera i den hör tråden egentligen? Vill du bara gotta dig i det groteska eller vad?

    Blir fan provocerad av den här tråden.
  • Anonym (Pappa)
    Anonym (Eh?) skrev 2018-10-27 20:37:02 följande:
    Ja det är fullkomligt vidrigt! Det tycker liksom alla normalt funtade människor. Men vad är det du vill att vi ska diskutera i den hör tråden egentligen? Vill du bara gotta dig i det groteska eller vad?

    Blir fan provocerad av den här tråden.
    Det är bra att du blir berörd, det som vore värre vore om sådant skulle kunna hända utan att det blir en reaktion från "vanliga" människor.

    Att vi blivit så avtrubbade att vi tittar bort leker lite med vår Iphone och går vidare, det är på det sättet som våldet kan segra genom att vi inte bryr oss.
  • Pierott

    Vi har ju flera exempel på liknande händelser i Sverige. Bobby och nu senast yara. Där barn möter hemska öden av den enkla anledningen att dom finns.

  • Anonym (Pappa)
    Anonym (Eh?) eftersom du nu inte riktigt hängde med på vad som skulle kunna diskuteras i denna tråd som ger jag några infallsvinklar.

    - Våld i nära relation
    - Hur detta kan ske utan att omgivningen reagerar innan det är försent
    - Brott och påföljd
    - Vad är det som gått så snett i huvudet på föräldrar så att de utsätter sin barn på detta sätt

    Det finns säkert många andra saker som också kan diskuteras, men låt oss slippa pajkastning och påhopp.
  • Anonym (Pappa)
    Pierott skrev 2018-10-27 20:51:58 följande:

    Vi har ju flera exempel på liknande händelser i Sverige. Bobby och nu senast yara. Där barn möter hemska öden av den enkla anledningen att dom finns.


    Precis, detta är inte något som bara händer långt borta utan även på vår egen bakgård.

    Det är så otroligt svårt att ta till sig att föräldrar kan göra detta med sina barn
Svar på tråden Evan hade riktiga monster i garderoben