• Anonym (Man)

    Sprut vid avsugning - vart hamnar det?

    När ni suger av er partner, vart hamnar sperman? Tar du den i munnen eller får han spruta i luften?

    Berätta.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sprut vid avsugning - vart hamnar det?
  • Anonym (Sofie34)

    Var som egentligen men svarade munnen för det är både enkelt och upphetsande. :)

  • Anonym (Anna)
    Anonym (Sofie34) skrev 2018-10-28 22:19:58 följande:

    Var som egentligen men svarade munnen för det är både enkelt och upphetsande. :)


    Jag håller med. Smidigt att slippa satserna på kroppen.
  • Anonym (Sofie34)
    Anonym (Anna) skrev 2018-10-28 22:32:04 följande:

    Jag håller med. Smidigt att slippa satserna på kroppen.


    Satserna, får du flera? ;) Lyckos dig :)
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Sofie34) skrev 2018-10-28 22:40:18 följande:
    Satserna, får du flera? ;) Lyckos dig :)
    Ja, tre ganska stora stänk blir det ofta, men inte alltid. Beror på dagsform och andra faktorer.
  • Cunnilingus18

    Vet inte om jag som kille ska svara här, men får väl svara för min partner.

    Brukar oftast bli en i munnen och en i henne. Ibland brukar jag dra ut och spruta på henne eller över ansiktet. Det är oftast inte så populärt då hon tycker det blir jobbigt med allt kladd..

    Kan iof förstå det, men ändå hett det med ibland :)

  • Anonym (Sofie34)
    Anonym (Anna) skrev 2018-10-28 22:47:20 följande:

    Ja, tre ganska stora stänk blir det ofta, men inte alltid. Beror på dagsform och andra faktorer.


    Jaha du menar så. Tänkte en kille en sats per gång. :)

    Så flera satser flera killar;)
  • Anonym (Thaimassörska)

    Jag suger av 1-5 killar om dan på salongen. När jag suger av vill jag inte ha sperman i munnen eller på mig men de vägra kondom så jag försöker alltid att ta ur den ur munnen precis innan de kommer.

    jag har tränat en hel del och kan precis känna av när det är dags och få ut det så det komma på deras magen och min hand.

  • Anonym (Risk?)
    Anonym (Thaimassörska) skrev 2018-10-29 11:35:15 följande:

    Jag suger av 1-5 killar om dan på salongen. När jag suger av vill jag inte ha sperman i munnen eller på mig men de vägra kondom så jag försöker alltid att ta ur den ur munnen precis innan de kommer.

    jag har tränat en hel del och kan precis känna av när det är dags och få ut det så det komma på deras magen och min hand.


    Inte så säkert att suga många utan kondom med tanke på smitta?
Svar på tråden Sprut vid avsugning - vart hamnar det?