Inlägg från: korvspaden 2 |Visa alla inlägg
  • korvspaden 2

Forumet stendött

FDFMGA skrev 2018-11-02 10:42:29 följande:
    Det finns SD- och högerdebattörer här på FL som år efter år klarar av att framföra sina åsikter utan att bli bannade, de har förmågan att anpassa sig till FL, vilket du saknar.
    Hahaha, det nick jag kör från en annan dator har klarat sig i flera år.
  • korvspaden 2
    CarinaL26 skrev 2018-11-02 16:53:44 följande:
    Då saknar du fog för påståendet. Inläggen som tas bort är anmälda. Anmäler du inte inlägget saknar du underlag för påståendet att inläggen inte tas bort.
    Jag anmälde inläggen där jag blev kallad nazist resp. pedofil. Anmälan lämnades utan åtgärd. Saknar jag fog för det?

I övrigt har du fel. Det händer att inlägg tas bort utan anmälan. Det är t.o.m ganska vanligt.
  • korvspaden 2
    Padirac skrev 2018-11-02 17:40:24 följande:
    Tvärtom faktiskt.

Du har alltså inte lyckats hitta listan och du förstår inte hur en databas fungerar Solig
    korvspaden 2 skrev 2018-11-02 15:47:14 följande:
    Rätt så meningslöst att anmäla när den hanteras av författaren själv. Har t.ex blivit kallad såväl nazist som pedofil utan åtgärd från moderatorn. I det läget är det inte så svårt att lägga ihop 1+1.
    Du har inte blivit kallad nazist eller pedofil 

Pedofil och hebefil är olika saker, du har inte blivit kallad hebefil heller för den delen.
    Jo, jag förstår hur en databas fungerar. Och huruvida du är pantad var en retorisk fråga. Du behöver inte svara på den.

Jo, jag har faktisk blivit kallad både nazist och pedofil utan åtgärd från moderator.

• korvspaden 2

Så här skrev en signatur om mig: "Mm Gabbe och så den där som identifierar sig med en psykopatisk massmördare."

Men det verkar ev. vara bortplockat nu...noteras kan dock att det var jag som blev avstängd.

• korvspaden 2
    Padirac skrev 2018-11-02 17:52:00 följande:
    Den som inte frågar får inga svar - men den som frågar men inte vill ha svar anser att forumet är dött.

Du har inte blivit kallad nazist eller pedofil 
    Du kan omöjligt veta vad jag blivit kallad. Fattar du inte det så har du svaret på ren retoriska frågan.
  • korvspaden 2
    FDFMGA skrev 2018-11-02 18:06:59 följande:
    Det underlättar att vara lite allmänbildad. Om någon har skrivit "identifierar sig med en psykopatsik massmördare" så syftar det inte på Hitler utan en fiktiv filmgestalt.

Du tog alltså åt dig i onödan om kommentaren skrivits.
    Ehhh va?

Du har inte en susning om sammanhanget här men jag lovar dig att det var tydligt vem som åsyftades.
Svar på tråden Forumet stendött