• Anonym (.....­.)
    Äldre 16 Nov 18:41
    1168 visningar
    6 svar
    6
    1168

    Gammal hund börja på hunddagis?

    Jagochhunden skrev 2018-11-16 18:25:50 följande:

    Tack för svar ????, nu fick jag lite fler argument till varför jag inte anser att hunden kan vara på dagis.

    Min hund blir lätt stressad, en av orsakerna varför jag är emot det, känner min hund väldigt bra och hade själv aldrig tänkt tanken på att sätta han på dagis.

    Märker av att han tycker det är jobbigt att vara på två ställen, han har svårt att anpassa sig och därför försöker jag ha rutiner och inte fara omkring med han när han är hos mig.

    Vill att min hund ska ha ett lungt och fint pensionärsliv den tiden han har kvar.

    Jag ser det lite som kan han inte ta hand om hunden ska han ju inte ha han, när jag har arbetstränat så har jag alltid sett till så jag åker hem och går ut med han, inte vara iväg länge osv. Det är ju ett ansvar man tar på sig när man skaffar hund, då kommer ju hunden först.

    Varför jag har påtvingad delad vårdnad är för han är ett svin och låter mig inte ha min hund.

    Jag köpte min hund själv när jag bodde hemma, när jag var 17 år, pappa står på försäkringen.

    Vi separerade förra året och jag tog mod till mig att ta min hund på heltid gick i en månad, men på min födelsedag kom han hem till mig och tog hunden..

    Jag vågar inte för vad han ska göra mot mig, är rädd att förlora min hund helt.


    polisanmäl honom
Svar på tråden Gammal hund börja på hunddagis?