• Anonym (Tänk)
    Äldre 19 Nov 22:00
    939 visningar
    37 svar
    37
    939

    Pryda tjejers sett att se på sex!?

    Tänker utifrån pryda tjejers perspektiv vad gäller kärlek och närhet.

    Om man utgår ifrån kristna kyrkans sett att se på det hela bör man bara ha sex när äkta kärlek uppstår.

    Föreställ er att ingen kärlek uppstår och tjejen har svårt att bli kär och saknar därmed sex med en man under många, många år.

    Hur klarar sig dessa tjejer utan sex undrar jag?

  • Svar på tråden Pryda tjejers sett att se på sex!?
  • Anonym (A)
    Äldre 19 Nov 22:01
    #1

    Kan räkna på färre än en hands fingrar hur många gånger om året jag saknar sex. Det är helt enkelt ett icke-problem.

  • Anonym (Tänk) Trådstartaren
    Äldre 19 Nov 22:05
    #2
    Anonym (A) skrev 2018-11-19 22:01:55 följande:

    Kan räkna på färre än en hands fingrar hur många gånger om året jag saknar sex. Det är helt enkelt ett icke-problem.


    Men känner du aldrig för att behöva en killes tillfredställelse? Att en man kommer dig nära?

    Jag kan känna då ibland.
  • Anonym (Kvinn­a)
    Äldre 19 Nov 22:05
    #3

    Nu är jag inte pryd men när jag är singel saknar jag aldrig sex. Är jag i ett förhållande vill jag däremot ha sex ofta.

  • Anonym (A)
    Äldre 19 Nov 22:06
    #4
    Anonym (Tänk) skrev 2018-11-19 22:05:32 följande:
    Men känner du aldrig för att behöva en killes tillfredställelse? Att en man kommer dig nära?

    Jag kan känna då ibland.
    Nej, ytterst sällan.
  • Anonym (nja)
    Äldre 19 Nov 22:20
    #5

    Men hur menar du nu? Att vara pryd och att ha en kristen syn på sex är väl två helt olika saker?

  • Anonym (nja)
    Äldre 19 Nov 22:20
    #6

    Men hur menar du nu? Att vara pryd och att ha en kristen syn på sex är väl två helt olika saker?

  • Anonym (Tänk) Trådstartaren
    Äldre 19 Nov 22:24
    #7
    Anonym (nja) skrev 2018-11-19 22:20:17 följande:

    Men hur menar du nu? Att vara pryd och att ha en kristen syn på sex är väl två helt olika saker?


    Mer återhållsam men dessa tjejer kanske onanerar i sin ensamhet iställrt för stt ha en KK.
  • Anonym (Nej till kk)
    Äldre 19 Nov 22:30
    #8

    Att ha en kk -dvs ha regelbundet sex med någon man inte älskar eller ens är kär i, ger mig ingenting alls! Samma sak med ONS. Helt meningslöst. Har testat när jag var yngre.

    Jag är inte pryd alls. Jag bara är sånhär, blir kåt på mannen jag älskar enbart.

  • Anonym (haha)
    Äldre 19 Nov 22:36
    #9

    Ja kunde sätta på porr när jag var ensam med 5-6 tjejer hemma hos mig. Det jag märkte var att de mest försynta tjejerna satt som klistrade med sina ögon haha medans de vanliga himlade med ögonen mot mig och slog mig lite haha


    Så jag tror att de är ganska intresserade om man väl lägger fatet framför dom så att säga och gärna inte pinsamt personligt utan om man gör det rent plötsligt och generellt ^^ :P 

  • Anonym (Tänk) Trådstartaren
    Äldre 19 Nov 22:39
    #10
    +1
    Anonym (Nej till kk) skrev 2018-11-19 22:30:37 följande:

    Att ha en kk -dvs ha regelbundet sex med någon man inte älskar eller ens är kär i, ger mig ingenting alls! Samma sak med ONS. Helt meningslöst. Har testat när jag var yngre.

    Jag är inte pryd alls. Jag bara är sånhär, blir kåt på mannen jag älskar enbart.


    Nu verkar du ha en man i ditt liv men som singel kan man bli tokig om ingen man smeker en el har sex.
Svar på tråden Pryda tjejers sett att se på sex!?