• Xmag

    Bästa Julmusiken - dela med er!

    Julen börjar närma sig nu och det börjar bli dags för Julmusik.

    Låt oss skapa den ultimata Jullåt-spellistan på Spotify. Tillsammans! 

    Lägg till:

    1. Bra låtar du definierar som Jullåtar
    2. Bara musik inga sketcher eller liknande (det blir svårlyssnat då)
    3. Undvik the "obvious", som ändå finns på alla andra listor
    4. Bara bra låtar :)

    Här finns en delad gemensam lista som du kan prenumerera på och lägga till dina favoriter bland Jullåtar.

    Här är länken till listan:
    spotify:user:mageks:playlist:7bjmPzdSINaUDMxEWKy9uS

    Alternativt denna länk:
    https://open.spotify.com/user/mageks/playlist/7bjmPzdSINaUDMxEWKy9uS?si=92P3tMEfQKmXEutWDwaLwQ

    G
    od Jul!

  • Svar på tråden Bästa Julmusiken - dela med er!
  • Xmag

    Jag ser att några har börjat följa listan och lägga till. Vi behöver fler låtar. Men begränsa till Max två per artist så det blir lite variation.

  • Christoffer79

    Jag försökte lägga till Moneybrothers "Falling in Christmas" men det gick inte...

    Jag vet inte om det är aktuellt men jag har skapat en del publika spellistor med olika typer av julmusik som typ 50-tals julmusik, instrumental julmusik, julmusik i kyrkan mm. som har blivit rätt populära. Man kan se och följa dem under min Spotify-profil, eller på webbsidan.

  • Xmag
    Christoffer79 skrev 2019-12-02 08:40:36 följande:

    Jag försökte lägga till Moneybrothers "Falling in Christmas" men det gick inte...

    Jag vet inte om det är aktuellt men jag har skapat en del publika spellistor med olika typer av julmusik som typ 50-tals julmusik, instrumental julmusik, julmusik i kyrkan mm. som har blivit rätt populära. Man kan se och följa dem under min Spotify-profil, eller på webbsidan.


    Varför gick det inte? Nu har jag lagt till den, i alla fall. Följer du listan? Annars går det nog inte att lägga till.
Svar på tråden Bästa Julmusiken - dela med er!