• Anonym (Vän)

    Grov våldtäkt

    Min bästa vän har blivit våldtagen av 4 killar förra helgen.

    Vi har köpt knark av dem för 3 år sedan när vi var 15 respektive17 år.

    Nu har både min vän och jag hållt oss ur vägen för dem i 3 år. Men i torsdags hamnade vi på samma fest.

    Min vän hade en obetald skuld till en av dem (400kr) och när vi skulle gå så slet de in oss i bilen och körde till en stuga utanför stan.

    Där förgrep de sig på henne och jag var tvungen att titta på. Hon är helt sönder i underlivet då de även använde diverse saker. Blod över allt och jag har så dåligt samvete att jag inte hjälpte henne eller ringde efter hjälp.

    Nu är skulden betald och hon vägrar träffa mig och vägrar svara i telefon,snap, sms mm.

    Vad ska jag göra för att gottgöra henne?

  • Svar på tråden Grov våldtäkt
  • Anonym (Va?)

    Varför ringde du inte polisen? Varför ingrep du inte?

  • smulpaj01
    Anonym (Va?) skrev 2018-11-26 17:33:46 följande:

    Varför ringde du inte polisen? Varför ingrep du inte?


    Fattar inte heller. Det där går såklart aldrig att gottgöra eller förlåta.
  • Anonym (What)

    Var är era föräldrar? Varför sysslar ni med knark och hänger med diverse ljusskygga människor?

  • Anonym (G)
    Anonym (Va?) skrev 2018-11-26 17:33:46 följande:

    Varför ringde du inte polisen? Varför ingrep du inte?


    För att han säkert fått kroppen stympad och torterad om han gjort det.
  • Anonym (Hate)

    Fy fan, du kan gott ha dåligt samvete.... Du är nära på lika skyldiga som de är! Du kommer aldrig att kunna göra nåt som förlåter ditt svek att du inte ens försökte hjälpa henne. 

  • Anonym (Vän)

    Våra föräldrar är väldigt bra föräldrar och har hjälpt oss ur detta umgänget för 3 år sedan.

    Jag ingrep inte för att jag var livrädd och då hade de nog haft ihjäl oss.

    Alltid lätt att tänka smart när man fått perspektiv på det. Jag kunde ringt från fickan eller skickat sms till mina föräldrar...

    Men nu var jag chockad och livrädd.

    De lämnade oss där när de var klara och först då ringde jag efter hjälp.

    Men då var det ju redan gjort...

  • Anonym (What)
    Anonym (Vän) skrev 2018-11-26 17:53:02 följande:

    Våra föräldrar är väldigt bra föräldrar och har hjälpt oss ur detta umgänget för 3 år sedan.

    Jag ingrep inte för att jag var livrädd och då hade de nog haft ihjäl oss.

    Alltid lätt att tänka smart när man fått perspektiv på det. Jag kunde ringt från fickan eller skickat sms till mina föräldrar...

    Men nu var jag chockad och livrädd.

    De lämnade oss där när de var klara och först då ringde jag efter hjälp.

    Men då var det ju redan gjort...


    Tycker synd om era föräldrar när ni fullkomligt bara skiter ner era egna liv. Och ja, undrar även jag om denna tråd ens är sann. Låter nästan för galet för att vara det...
  • Anonym (Va?)
    Anonym (Vän) skrev 2018-11-26 17:53:02 följande:

    Våra föräldrar är väldigt bra föräldrar och har hjälpt oss ur detta umgänget för 3 år sedan.

    Jag ingrep inte för att jag var livrädd och då hade de nog haft ihjäl oss.

    Alltid lätt att tänka smart när man fått perspektiv på det. Jag kunde ringt från fickan eller skickat sms till mina föräldrar...

    Men nu var jag chockad och livrädd.

    De lämnade oss där när de var klara och först då ringde jag efter hjälp.

    Men då var det ju redan gjort...


    Så dom rörde inte dig för att du var kille?

    Gör det enda rätta nu och polisanmäl och vittna mot dessa avskum.

    Du kan nog glömma er vänskap. Du kommer alltid att vara förknippad med denna händelse.
  • Anonym (G)
    Anonym (Hate) skrev 2018-11-26 17:50:09 följande:

    Fy fan, du kan gott ha dåligt samvete.... Du är nära på lika skyldiga som de är! Du kommer aldrig att kunna göra nåt som förlåter ditt svek att du inte ens försökte hjälpa henne. 


    Hade du tänkt samma om henne om han torterats och hon tvingats titta på trots att hon vetat att hon skulle bli våldtagen om hon larmade?
  • Anonym (What)
    Anonym (SåÄrDet) skrev 2018-11-26 18:03:39 följande:

    En skuld i 3 år... aså så mkt skitsnack i din historia..


    Håller med!
Svar på tråden Grov våldtäkt