• Anonym (Vera)
    Äldre 30 Nov 13:04
    2554 visningar
    50 svar
    50
    2554

    Skulle du tillåta din man skaffa älskarinna

    Du som kvinna har kommit in i en period där du inte vill ha eller ge närhet och sex fast du älskar din man upp över öronen. Skulle du tillåta din man att träffa en älskarinna?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du tillåta din man skaffa älskarinna
  • Anonym (tror inte det)
    Äldre 30 Nov 13:22
    #1

    Osäkert. Jag tycker egentligen man skall det, men jag hade nog varit för orolig att de skulle bli förälskade, och att han skulle lämna mig. Han skulle gärna få ha enbart sex med andra om ingen psykisk kärlek var inblandad och jag kunde vara säker på det.

  • Anonym (Me)
    Äldre 30 Nov 13:27
    #2

    Nej, det skulle jag inte tillåta.

  • Anonym (Benb)
    Äldre 30 Nov 13:29
    #3

    Antingen är man tillsammans till 100% eller så kan det vara. Det har gått bra i snart 20 år. Vill inte ha ett halvdant förhållande

  • Anonym (Fru)
    Äldre 30 Nov 13:36
    #4

    Provat det,bara berikande. Han inte så sugen så mest jag med min älskare,öppet.

  • Anonym (Min åsikt)
    Äldre 30 Nov 13:37
    #5
    +1

    Eftersom jag tycker att sex i ett förhållande är en rättighet så hade jag knappast slutat ha sex med honom under en period. Så svaret är nej, eftersom jag själv hade tillfredsställt honom.

    Och även om jag fått en sjukdom tillexempel där det blir omöjligt att ha sex så hade jag inte varit okej med det. Skulle han prioritera sexliv före vårt liv ihop så hade jag lämnat och så får han ha sex med vem han vill, skulle aldrig klara av att ha ett normalt liv med honom om jag visste att han behöver något jag inte kan ge, som en annan däremot ger.

  • Anonym (T)
    Äldre 30 Nov 13:51
    #6
    Anonym (Fru) skrev 2018-11-30 13:36:52 följande:

    Provat det,bara berikande. Han inte så sugen så mest jag med min älskare,öppet.


    Tragiska människor både du och din man.
  • Anonym (Fru)
    Äldre 30 Nov 13:54
    #7

    Jo folk som inte provat och inte vet vad dom pratar om brukar skriva så.

  • Anonym (T)
    Äldre 30 Nov 13:57
    #8
    Anonym (Fru) skrev 2018-11-30 13:54:03 följande:

    Jo folk som inte provat och inte vet vad dom pratar om brukar skriva så.


    En total meningslös man som inte kan ta hand om kvinnan och samtidigt stannar med en hora som du som ligger med andra? 

    Ingen riktig man skulle acceptera något sådant.
  • Anonym (Fru)
    Äldre 30 Nov 14:02
    #9
    +1

    Min man är en av dom bästa som finns,o han kan verkligen ta hand om mig.Hora är jag inte eftersom jag inte tar betalt.

  • Anonym (Bill)
    Äldre 30 Nov 14:09
    #10
    Anonym (Vera) skrev 2018-11-30 13:04:48 följande:

    Du som kvinna har kommit in i en period där du inte vill ha eller ge närhet och sex fast du älskar din man upp över öronen. Skulle du tillåta din man att träffa en älskarinna?


    Scenariot kan inte existera. När en kvinna halkat in i att inte vilja ha sex eller närhet älskar hon inte sin partner längre. Men många kvinnor fattar inte det själva utan fortsätter av ren bekvämlighet. Dom vill ha tryggheten och den perfekta bilden av en familj kvar trots att den fysiska attraktionen är borta.
Svar på tråden Skulle du tillåta din man skaffa älskarinna