• Wertynb

    Hjälp.. vem är pappa?

    Hej!

    Jag hadde min sista mens i början på oktober, tror den började 6 eller 7 oltober och är nu gravid, haft sex med tre olika män. En av dom hade jag sex med hela vecka 42 och 43 och den andra mannen den 3 november, den tredje den 6 och 8 november.

    Fick i fredags veta att jag är i vecka 7 när jah var hos läkare. Vem är pappan? Ni får mer än gärna döma mig hur mycket ni vill, vet att det fungerar så här på familjeliv. Tacksam om någon ville hjälpa mig förstå, vill så gärna att det ska vara en av dom men vill veta säkert innan jag gör abort. Ska tilläggas att jag har normal och oftast regelbunden cykel.

    Tack för hjälp

  • Svar på tråden Hjälp.. vem är pappa?
  • trueblood93

    Heeelt klart gissar jag på han du hade sex med först. Var absolut närmast din förmodliga ägglossning. Och mkt sex ökar ju chansen. Så tror helt klart på det. Hade de varit min kropp hde jag känt mig 100 procent säker. Men vet ju ej när du har ägglossning vanligtvis.

    Hur har de gått?

  • Wertynb

    Hade 32 dagar mellan mina två senaste menstruationer men är osäker på vad som är min ?normala?. Inte mer än 32 dagar emellan iallafall.. Känner mig så osäker på allt och vill inte behålla om jag inte är 100 på vem som är pappan :(

  • Anonym (Jojjo)
    Wertynb skrev 2018-12-04 19:12:28 följande:

    Hade 32 dagar mellan mina två senaste menstruationer men är osäker på vad som är min ?normala?. Inte mer än 32 dagar emellan iallafall.. Känner mig så osäker på allt och vill inte behålla om jag inte är 100 på vem som är pappan :(


    Det låter ju som den första. Dom andra borde vara för sena...men det är ju som sagt svårt att veta.
  • Wertynb

    Har räknat ut där massor med gånger men ville höra med er här <3

    Den säger att min ÄL skulle varit ungefär den 23 oktober, enligt en mensapp jag använder skulle min nästa mens komma den 7 november (vilket den naturligtvis inte gjorde) och gör att jag lutar åt första personen men hur ska jag vara helt säker? :( känner mig värdelös och äcklig och vill inte behålla barnet om det är med någon annan än första personen. Förlåt, jag vet, jag får fan skylla mig själv som varit så dum och satt mig i den här situationen

  • Anonym (J)

    Du blev troligtvis gravid 25 oktober och har gått 7 veckor och 4 dagar in i graviditeten nu(7+4). Alltså vecka 8. Första mannen borde det vara.

  • Anonym (My)

    Det kan vara vem som helst av dem.

    Går inte att säga vem förrän faderskapstest är gjort.

  • Anonym (J)

    Sannolikheten att det är nr. 2 är inte jättestor. Isåfall bör du ha haft en cykel på 41 dagar denna gången eller två ägglossningar. Nummer tre är ännu sämre odds.

Svar på tråden Hjälp.. vem är pappa?