Min flickvän
Hej jag är inte den som skriver på forum osv så ni får ursäkta mig för felstavat eller glöm komma tecken & .
Jag varit tillsammans med en tjej i 2 år och hon har en djup ångest då hon har gått
På tabletter innan och träffat läkare,psykolog och självklart har jag funnits där för henne genom stötta henne ta henne på resor runt om Europa ,roadtrip till Kroatien och inte behövt lägga en krona och bjudit henne på allt ifrån mat boende gett henne pengar för hon inte skall gå tom fick utan pengar ut osv då menar jag sllt från ciggareter mat kläder sedan köpt henne LV väska men de har jag gjort också för jag älskar Henne så sjukt mycket och i början av förhållandet ljög jag för henne att jag hade barn första månaden då jag talade inte om de för att ville inte skrämma iväg henne och hon fick reda på de då jag förklarade för henne att jag ville inte säga de och skrämma dej ville berätta de lugn ro lite längre fram bara och sedan älta hon de i 1.5 år att jag ljugit för henne.
Och några månader in på vårt förhållande ser hon att jag skrivit med en annan tjej över sms men de va inget ligg eller något annat absolut inte så fick hon för sig att jag är en otrogen människa och lögnare och 2 år senare så har hon inte släppt de trots allt ah gör för henne och förändrat mig som person för henne totalt och de gör nig så ledsen av allt för en vecka sen blocka hon mig över allt och tagit bort mig så jag kan inte nå henne eller skriva något till henne så valde ja stå vänta där hon bor för se om jag kan träffa på henne jag söker bara svar varför hon försvunnit vart har hon tagit vägen vad är de som händer jag finns för henne dag som natt hämtar henne på jobbet lämnar henne lagar mat till henne jag gör så mycket så de är sjukt så jag såg henne komma ner gick av bilen och tala
Hon för henne hur mycket jag älskar henne och ber henne ge mig ett svar va är de som händer varför gör du så här mot mig jag har legat hemma o varit ledsen varken ätit sovit ja mår sjukt dåligt hjääääälp mig vad ska jag Göra hon har inte ens sagt fe slut hon sa bara ja vill inte prata me dej gå härifrån sen försvann hon och gick
Hjälp mig snälla ni vad ska ja göra