• Anonym (NFWM)
    Sat 4 May 2019 09:10
    477 visningar
    24 svar
    24
    477

    Nej de ska inte träffa henne

    Jag skiter i deras förhållanden. Förstår inte vad de ser hos sina respektive. Men det håller jag för mig själv. Deras val. Jag respekterar det.

    DOM däremot, håller INTE sina åsikter för sig själva. 
    Så nej, de har inte fått träffa henne.

  • Anonym (NFWM)
    Wed 29 Jan 2020 13:21
    #9

    Såhär blir det när man inte respekterar andras val, och inte kan låta bli att tala om för andra hur de ska göra.
    De har gjort sina egna korkade val, och jag fattar inte hur de tänkte där. Men jag går inte och talar om för dom hur de ska göra. Deras problem.
    Är det vanligare att kvinnor är nyfikna på att träffa andras partner, än män är?
    Jag skiter fullkomligt i vilka andra är ihop med. Det är deras privatliv.

  • Anonym (NFWM)
    Wed 29 Jan 2020 13:51
    #11
    Anonym (Pepp) skrev 2020-01-29 13:43:08 följande:
    I den åldern är ju 7 år ingenting så jag vet inte varför du skriver om det. Ni är båda vuxna och du verkar inte ha så bra relation med din familj. Om de behandlat dig illa så skit i dem bara!
    Åldern är inget problem. Jo, för dom är nog det mesta ett problem. Jag skriver för att jag stör mig på såna människor som ska tala om för andra vilka de ska vara ihop med. Deras egna liv, val av partners, är ju så perfekta. Sånt gör mig förbannad helt enkelt.
  • Anonym (NFWM)
    Mon 2 Mar 2020 07:37
    #12

    Min bror har flickvän sen en tid tillbaka. De vill träffa henne. Hoppas att det går bra säger jag bara.
    https://www.familjeliv.se/forum/thread/73489250-ar-sa-ledsen-over-min-son-val-av-flickvan/1
    J
    ag är ledsen över deras val av män. Men det är deras liv. Jag säger inte åt dom hur de ska leva, och att de valt fel.

  • Anonym (NFWM)
    Mon 2 Mar 2020 08:57
    #14
    Annita skrev 2020-03-02 08:52:39 följande:

    Inte för det har någon betydelse, eller så har det det, men det är ditt första förhållande och du är 43? Och din bror har nyss fått en flickvän?

    Så arg som du verkar på din familj så är det nog rätt beslut att inte träffa dem så mycket! Låter jättejobbigt :/


    Det var mitt första, jag blir 45 i år.
    Min bror träffade sin tjej för ett tag sen, han har haft förhållanden tidigare.
    Jag träffar min familj men det är slut på prat om flickvänner och liknande. De verkar ha fattat till slut, och backat.
  • Anonym (NFWM)
    Tue 10 Mar 2020 07:17
    #15

    Jag pratade om just det här med brorsan, och en annan person, som känner de här kvinnorna.
    Vi är alla överens om att om nån av oss hade träffat kvinnor som är likadana som deras egna partners, då hade dom haft starka åsikter om det. "Hur kan du träffa en sån?" och liknande. Vi har också undrat hur dom kan vara ihop med sina män. Alkisar, labila, aggressionsproblem, hotat folk m.m.
    Är det vanligare att just kvinnor har åsikter om mäns val av partners, och att de själva saknar insikt?
    Eller är det inte könsbundet?

  • Anonym (NFWM)
    Tue 21 Apr 2020 09:18
    #16

    Träffat en kvinna nu på 61, och det känns bra än så länge. Jag tycker om henne.
    Hur känner ni när ni har träffat någon som ni tycker om? Längtar ni efter att era föräldrar och syskon ska träffa personen, eller kvittar det?

  • Anonym (NFWM)
    Sat 25 Apr 2020 09:44
    #17
    CitronTulo skrev 2018-12-17 13:21:09 följande:

    Är väl helt okej om det är ett väldigt nytt förhållande! Men blir väl svårt i längden om ni kommer fortsätta hålla ihop (flytta ihop, gifta er skaffa barn) utan att låta henne träffa din familj?


    Varför måste man träffa sina familjemedlemmars respektive?
    Jag gillar inte männen de är ihop, och jag fattar inte vad de ser hos dom.

    Mina familjemedlemmar fattar inte vad jag ser hos de kvinnorna jag gillar.
    Så varför i helvete?
  • Anonym (NFWM)
    Thu 30 Apr 2020 07:15
    #18

    Om nån i familjen blir ihop med en ny, vill ni träffa personen?

  • Anonym (NFWM)
    Sat 23 May 2020 08:43
    #19

    Skulle inte spela nån roll vilken slags kvinna jag än träffar, de skulle döma ut det. Deras egna alkismän är ju bättre.

  • Anonym (NFWM)
    Tue 22 Sep 2020 13:52
    #22
    Anonym (??) skrev 2020-05-23 09:18:05 följande:

    Ska vi tolka detta som att du är singel TS och att det sket sig med de här kvinnorna du har skrivit om förut?
    Det sket sig alltså utan att din släkt "lade sig i" - med andra ord har det inget med din släkt att göra, hur det går i dina relationer. 


    Ni kan tolka det hur ni vill, det skiter väl jag i.
Svar på tråden Nej de ska inte träffa henne