• Apelsinpomelo

    Bf september 2019

    Hallå! Jag plussade för 2 dagar sen????

    Jag har skapat en Facebook grupp (hemlig) som jag tänkte att vi kunde vara några i. Max 50st där vi kan prata om allt och så. Skriv gärna till mig så lägger jag till er. Man kan inte söka på gruppen då den är hemlig. Väljer hemlig då det ska vara tryggt att vara i gruppen och de som inte vill gå ut med det på engång ska känna sig trygga med ????

  • Svar på tråden Bf september 2019
  • Sanabe

    Hej! Jag vill jätte gärna vara med i gruppen men vill inte heller gå ut med det ännu så det är perfekt för mig att den är hemlig. Vad heter den? :)

  • Sanabe

    Såg nu att jag missade den biten där du skrev att man inte kunde söka på den hehe :-P Hur går man med i den?

  • nikki06

    Grattis till plussen! Jag är inte hundra på när jag har bf, jag kan vara så sent som i början på september eller tidigast 22-24 augusti. Jag har PCO och haft långa menscyklar, även med hormonstimulering så har så dålig koll men jag är gärna med här om jag får :) ska på vul snart och kolla hur långt gången jag är :)

  • Linnoc

    Hej, skulle gärna vilja vara med i den slutna gruppen på fb om jag får. Väntar mitt första barn, är 22 år ????

Svar på tråden Bf september 2019