• Anonym (ModernMan?)

    Kvinnor - hur hett är muskler och tatueringar?

    Ja, hur hett är dessa två attribut?

    En rikligt tatuerad muskulös man. Och så har han lite attityd, är något hård.
    Inte macho, men absolut den ingen trampar på.

    Som hämtad från en actionfilm.

    Hur attraktiv är han enbart baserad utifrån denna information?

  • Svar på tråden Kvinnor - hur hett är muskler och tatueringar?
  • Anonym (nja)
    Anonym (ModernMan?) skrev 2018-12-29 22:09:25 följande:

    Ja, hur hett är dessa två attribut?

    En rikligt tatuerad muskulös man. Och så har han lite attityd, är något hård.
    Inte macho, men absolut den ingen trampar på.

    Som hämtad från en actionfilm.

    Hur attraktiv är han enbart baserad utifrån denna information?


    För mig, inte alls attraktivt
  • Anonym (nja)
    Anonym (ModernMan?) skrev 2018-12-29 22:09:25 följande:

    Ja, hur hett är dessa två attribut?

    En rikligt tatuerad muskulös man. Och så har han lite attityd, är något hård.
    Inte macho, men absolut den ingen trampar på.

    Som hämtad från en actionfilm.

    Hur attraktiv är han enbart baserad utifrån denna information?


    För mig, inte alls attraktivt
  • Anonym (nja)
    Anonym (ModernMan?) skrev 2018-12-29 22:09:25 följande:

    Ja, hur hett är dessa två attribut?

    En rikligt tatuerad muskulös man. Och så har han lite attityd, är något hård.
    Inte macho, men absolut den ingen trampar på.

    Som hämtad från en actionfilm.

    Hur attraktiv är han enbart baserad utifrån denna information?


    För mig, inte alls attraktivt

    Har aldrig gillar tatueringar och är glad att min man tycker detsamma. När jag dejtade försökte jag undvika alltför tatuerade personer. 

    Muskulös kan bli för mycket. Jag föredra människor som ser hälsosamma ut. Muskelmängden har ingen betydelse.

    Varför ska man ha en något hård attityd? Mot vad? Inget jag letat efter precis. Actionfilmsattityden är kul på film men inte hemma, så nej tack, jag skulle inte fastna för en sådan partner. 
  • Anonym (ModernMan?)
    Anonym (nja) skrev 2018-12-29 22:15:13 följande:
    För mig, inte alls attraktivt

    Har aldrig gillar tatueringar och är glad att min man tycker detsamma. När jag dejtade försökte jag undvika alltför tatuerade personer. 

    Muskulös kan bli för mycket. Jag föredra människor som ser hälsosamma ut. Muskelmängden har ingen betydelse.

    Varför ska man ha en något hård attityd? Mot vad? Inget jag letat efter precis. Actionfilmsattityden är kul på film men inte hemma, så nej tack, jag skulle inte fastna för en sådan partner. 
    Ja, tänk Clint Eastwood i yngre tappning. Lite hård uppsyn med bekymrad min.

    Tycker också tatueringar är det fulaste som finns.
  • Anonym (Inte alls)

    Gillar muskulösa men, men tatueringar tycker jag inte om. Det värsta är ändå ?hård attityd?, det tycker jag låter osympatiskt och trist.

  • cosinus

    Jag gillar muskler. Inte på bodybuilder-nivå men vältränad gymsnubbe - absolut.

    Tatueringar är ok i rimlig omfattning och inte allt för bisarra motiv. Vissa kan t o m vara snygga men blir det för mycket så nej tack.

  • Anonym (ModernMan?)

    Hittills ingen som gillar tatueringar och känns som de flesta män mellan 18-50 är tatuerade.

    Upplever inte att de med armarna sabbade med fula motiv går utan sällskap, ser dem överallt.

Svar på tråden Kvinnor - hur hett är muskler och tatueringar?