• Ida H

    Till dig med urinvägsinfektion, läs detta!

    VIKTIGT! Till alla er kvinnor som precis som jag fick diagnosen kronisk urinvägsinfektion.
    Den behöver INTE vara kronisk ska ni veta!
    Jag led av besvärliga urinvägsinfektioner i flera år. Speciellt efter samlag blev de extra plågsamma. Jag var många gånger hos olika läkare som bara konstaterade att det var kroniskt och att det är mycket vanligt bland kvinnor i alla åldrar.
    Läkarna skrev ut antibiotika på löpande band. Rådet jag fick var att hela tiden äta en lågdos av antibiotika och varva mellan två olika sorters antibiotika. Jag fick utskrivet en antibiotika för ett ÅR i taget!
    Det är skrämmande. Jag förstod ju själv hur sjukt detta var, att äta antibiotika konstant är ju fullständigt vansinnigt. Jag vägrade följa läkarnas idiotiska råd men inget annat jag prövade hjälpte, drack litervis med vatten, tranbär osv. 
    Tills en dag då jag äntligen fann botning! Lyssna nu, det är så lätt; Nr.1. sluta med p-piller!!! Så läge du äter dem blir du aldrig av med urinvägsinfektion. (jag önskar att någon talat om det för mig flera år tidigare) Nr. 2 Börja drick Kolloidalt silver, en liten hut varje dag och du kommer snart märka resultat. Finns att köpa i hälsokostbutik. Idag är jag helt problemfri efter många år av obehag! Spread the word sisters!!!  Ida H.

Svar på tråden Till dig med urinvägsinfektion, läs detta!