• Theresia92

Prata symtom INNAN bim

Hoppar in här jag med! Grattis alla som plussat och lycka till :) jag har BIM i helgen om jag går efter mitt positiva ÄL-test jag fick förra lördagen 4/5 eller nästa tisdag 21/5 enligt NC. Jag fick redan förra veckan väldigt ont nere i ryggen och det höll i sig ca 2 dagar, annars har jag vart väldigt kissnödig och haft lite hugg/stick i tjejmagen. Men idag fick jag väldigt ont nere i ryggen igen och som en brännande känsla på högersidan i ryggen, ni vet i dom där ?hålen? längst ner på ryggen :?D någon som känt likadant eller borde jag misstänka uvi med tanke på att jag är kissnödig mer ofta än vanligt?

• Theresia92
    Anonym (Ellie) skrev 2019-05-14 07:21:08 följande:
    Jag känner inte igen en känsla av ont i ryggen på det sättet du beskriver. Det kan ju vara olika säkert Om du brukar ha uvi, eller tänker att det kanske är det så är det nog bra att kolla upp. :)
    Tack för svar! :) Jag var faktiskt på vc igår och kollade upp det, men jag hade inte uvi och inga tecken på njurbäckeninflammation heller så det var väl positivt kanske :) Men jag vågar ändå inte hoppas för mycket, bara invänta BIM.
Svar på tråden Prata symtom INNAN bim