• Hejsvensan

Prata symtom INNAN bim

Hej allihoppa! Tänkte bara kolla ifall ni kan hjälpa mig med mina symtom

Är i bim -5 (tror Äl + 10)

- Fick redan för några dagar sen mycket ökade flytningar, vita typ mjölk/filmjölk konsistens, luktar inget konstigt!

- Upptänkte igår att mina bröstvårtor är ömma! (ALDRIG upplevt de tidigare) men bara själva nipple alltså inte runt om

- Konstig smak i munnen, oftas mitt i måltiderna, har flera gånger trott att maten ja ätit varit dålig men blir så så ofta och kan knappt fortsätta äta för de smakar så konstigt. Men går sen över efter några minuter. Har även hänt att redan första tuggan smakat skit o då bett min sambo smaka på maten om den smakar konstigt men det har alltid smakat som vanligt enliht honom

Känner någon igen sig?!

Vill inte göra testa tidigt eller så då jag varit med om spöksträck

• Hejsvensan
    joss1234 skrev 2019-08-04 00:45:44 följande:

Det kan absolut vara något!! Själv fick jag mensen igår så börjar om på ny kula. För mig är det svårt att veta vad som är vad då jag har ganska mkt pms så symtomen är ju rätt lika.. men om du tex aldrig får ömma bröst innan mens så kan det ju absolut vara goda tecken :D testa om du vill, går ju att börja vid bim-5 med dom känsligaste tecken men ja har lovar mig själv att försöka nu när nästa bim är att vänta in bimdagen, eller iaf till Dan innan för risken för negativt är ju större ju tidigare man testar :/ men du gör som du känner! Håller tummarna att dina symtom betyder bebis :D

Idag har jag även fått "mensvärk" utan mens. Brukar alltid FÖRST få mens utan att känna något och sedan sjuk mensvärk men nu är det BARA "mensvärk"

bim -4 borde de vara just nu
  • Hejsvensan
    Tr0ust skrev 2019-08-17 20:52:16 följande:

Vart du gravid?

Fortfarande inte fått mens...
Svar på tråden Prata symtom INNAN bim