• Fruffe

Prata symtom INNAN bim

Plussade för ett par dagar sen. Använde mig av fertilitetsmonitor som loggar din cykel, blev gravid på första försöket med den. Kan verkligen rekommendera!

• Fruffe
    Nextchapter skrev 2019-08-17 13:20:51 följande:

[quote=79837721][quote-nick]Fruffe skrev 2019-08-17 11:32:46 följande:[/quote-nick]Plussade för ett par dagar sen. Använde mig av fertilitetsmonitor som loggar din cykel, blev gravid på första försöket med den. Kan verkligen rekommendera![/

Vad är det för något? Tar man tempen med den eller hur fungerar det?

Det är en monitor där du börjar med att ställa in första dagen på mensen (då du börjar med den), sedan gör du ägglossningstester efter mensen är slut, då loggar den när du är låg/ hög och maximal (maximal=Ägglossning). Så ser du exakt, ist för dessa billigare tester som man inte riktigt ser hur starkt det är osv, detta reggas med test digitalt helatiden så man vet till 100 att ägglossningen är. Det är även bevisat att om man använder sig av den är det 89 % större chans att bli gravid. Och som sagt, jag blev gravid på första försöket. Hade sex på båda maximal dagarna samt en dag på hög. Den är dock dyr, men värt det!
Svar på tråden Prata symtom INNAN bim