• Ssandra

Prata symtom INNAN bim

Hejsan! Jag har precis gjort en hemlig grupp på Facebook där dom som vill får vara med :) alla vi som försöker bli gravida med Bf 2020 !! Där kan vi diskutera allt möjligt tills vi förhoppningsvis får plus på stickan allihopa och sedan även efter det fortsätta hålla kontakt :)

Skriv till mig med namn och efternamn så lägger jag till! (Gruppen är hemlig så ingen förutom dom jag bjudit in kan se den)

• Ssandra

Jag hoppar in här, BIM - 5 idag! Jag har haft vattniga flytningar så det rinner och droppar (ursäkta infon) sedan jag hade ägglossning, sen lite svag molvärk och lite ?tygdkänsla? i magen också, idag däremot känns de ännu mera i magen idag än va de gjort sen ägglossning, så antingen är mensen här eller så kanskeeee de kan va pga graviditet?

Har också fått några finnar som gör ont i hela ansiktet typ (har sällan finnar nu för tiden).

Någon som vart med om liknande? :)

• Ssandra

Är på BIM + 3 idag och inte fått nån mens än, men fortfarande negativa test!

Anonym (Ellie) skrev 2019-10-15 11:31:28 följande:

Jag har minsann hört andra som fått mycket flytningar vid graviditet! Hur har det gått?

• Ssandra

Åh hoppas du får ett plus :)

LizzieP skrev 2019-10-15 11:46:19 följande:

Då är vi fortfarande på samma bana du och jag! BIM+3 utan mens. Jag har dock inte haft möjlighet att testa på ett par dagar men förhoppningsvis imorgon!

• Ssandra

Jasså! Man kan ju alltid hoppas :)

Anonym (Ellie) skrev 2019-10-15 14:38:17 följande:

Ssandra: Jag har förresten märkt idag under dagen att jag också har väldigt rikliga flytningar, är vanligen rätt torr. Så jag var tvungen att googla och det kan vara ett tidigt gravsymptom. Tydligen blir det så för att slemhinnan förtjockas. Hoppas! ;)

Håller tummarna för er båda, hoppas vi får plus! :)

Svar på tråden Prata symtom INNAN bim