• Lunaymar

Prata symtom INNAN bim

Hej!

Är ny här i tråden :) min man och jag ska försöka ha barn för första gången. Jag är 30, snart 31, och känner mig lite stressad över åldern. Hur gamla är ni andra? ????

• Lunaymar

Har ingen riktigt bra koll på min ÄL och har försökt använda äl-stickor men blir inte klok på det för det verkar som att jag har missat ägglossningen.. anyway, vi har myst på och jag har igår och idag (mest idag) haft lite ont i ländryggen och nedre delen av magen (känns typ som mensvärk vilket är lite konstigt) samt huggande/stickande känsla i brösten och inga flytningar alls vilket är så konstigt då jag alltid brukar ha det vid den här tiden o månaden. Är på bim-12. Vet inte om det är äl-symptom eller menssymptom eller vad det nu kan vara.. ???????????

• Lunaymar
    Anonym (4 barnet) skrev 2019-10-20 13:34:10 följande:

Jag är 36 år och försöker få mitt fjärde barn. Jag var 32 när jag fick mitt tredje. 30 är ingen ålder så kör hårt! Jag var 21 när jag fick mitt första och hade jag kunnat göra om hade jag väntat tills jag var 30 till att skaffa mött första barn. Jag är ju evigt tacksam att mitt första barn finns men jag var så ung fast jag kände mig stor vid tillfället. Vid 30 har men en helt annan rutin på livet och ser saker annorlunda. Jag tycker inte alls du är för gammal utan jag tycker det är fint att du väntat. Lycka till så hoppas jag att du snart får ett plus :)

Vad skönt det känns att läsa din varma ord, det gjorde min dag. Tack! Det har tagit så lång tid att landa i ett liv där jag känner att jag kan erbjuda det bästa till mitt framtida barn. :)

Lycka till och jag hoppas att du får ett plus snart med :)
  • Lunaymar
    Anonym (4 barnet) skrev 2019-10-20 13:34:10 följande:

Jag är 36 år och försöker få mitt fjärde barn. Jag var 32 när jag fick mitt tredje. 30 är ingen ålder så kör hårt! Jag var 21 när jag fick mitt första och hade jag kunnat göra om hade jag väntat tills jag var 30 till att skaffa mött första barn. Jag är ju evigt tacksam att mitt första barn finns men jag var så ung fast jag kände mig stor vid tillfället. Vid 30 har men en helt annan rutin på livet och ser saker annorlunda. Jag tycker inte alls du är för gammal utan jag tycker det är fint att du väntat. Lycka till så hoppas jag att du snart får ett plus :)

Vad skönt det känns att läsa din varma ord, det gjorde min dag. Tack! Det har tagit så lång tid att landa i ett liv där jag känner att jag kan erbjuda det bästa till mitt framtida barn. :)

Lycka till och jag hoppas att du får ett plus snart med :)
  • Lunaymar
    Önskeblomma skrev 2019-10-21 17:52:09 följande:

Hej alla. Väntar också med spänning om det har blivit något. Har känt molvärk sen ÄL och idag kom tröttheten. Har legat ner hela dagen i stort sätt. Bim-8 så har några dagar kvar..

Hoppas att det går bra för dig! :)

Jag har massa symptom men tror att jag går runt och känner efter för mycket. Är på bim-6 just nu.
Svar på tråden Prata symtom INNAN bim