• Anonym (Tjej)

    Kan aldrig komma!!! Hjälp

    Har ett problem, är en ung tjej som aldrig kommit med en partner. När jag nu onanerar själv och känner att jag håller på att komma börjar hela kroppen krampa, klitoris blir galet känslig och det känns bara obehagligt att fortsätta så jag slutar ibland eller stimulerar mindre men det känns enbart obehagligt och där avtar det.

    Det är för övrigt inte jätteskönt när jag onanerar även fast jag är upphetsad och våt. Hur ska jag fortsätta? Blir galen på detta... vill komma.

  • Svar på tråden Kan aldrig komma!!! Hjälp
  • Anonym (Knip)

    Knip och skjut fram höften lite. Alltså svanka inte

  • Anonym (Milfhunter)

    Prova dildo, olika föremål annan ställning det kan hjälpa dig att komma.

  • Anonym (Samma här)

    Är också en relativt ung tjej och har aldrig kommit! Jag njuter av sex men blir inte tillfredsställd. Jag kommer inte under onani heller. Har försökt en miljon gånger med alla möjliga sexleksaker men det blir antingen obehagligt eller så bara försvinner känslan.

    Hoppas någon kommer med ett tips så vi kan få hjälp!

    Vill också komma!!

  • Anonym (känner igen mig)

    Känner igen det där lite från när jag var yngre. Tror jag var typ 22 första gången jag överhuvudtaget kom och 23 med en partner. Nu 6 år senare skulle jag säga att jag har lätt att komma, så det kan förändras ! Glad

    Tror bara det är att fortsätta försöka, att det blir att kännas obehagligt kanske har att göra med om du håller på för länge ?

    Annars ska ju satisfier pro 2 vara väldigt bra för dem som inte kommit förut (har jag hört). Jag har provat den och efter en viss punkt känns det som att det är svårt att inte komma. Även om jag egentligen gillar annan slags stimulering bättre. 

  • Widmark

    Hej, be någon slicka dig. Någon som är van att slicka, blir en mjukare och blötare känsla. Du kanske inte kommer första gången han slickar dig, men jag är ganska säker på att snart kommer du. 

Svar på tråden Kan aldrig komma!!! Hjälp