Inlägg från: Anonym (Lihana) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lihana)

    faller för ''fel kilar''

    konstigt nog faller jag alltid för killar jag kanske är lite tveksama över, kanske killar som spelar lite ''bad boys'' men som ändå inte riktigt är på den biten. 
    Konstigt det där, hur vi människor tänker och faller för. 

    Inte har man heller hittat kärleken ännu, men fastnat för en kan jag säga att jag har gjort, hur får man en kille att gilla en rent psykologiskt?

  • Svar på tråden faller för ''fel kilar''
  • Anonym (Lihana)
    Spaceman skrev 2019-01-07 00:13:57 följande:

    Beror väl helt på vad killen gillar. Men du ska vara rolig och ha humor. Han ska vilja umgås och skratta och ha det trevligt i ditt sällskap.


    okej, dock är han 7 år äldre, men jag är mogen.. 

    jag 20, han 27
  • Anonym (Lihana)
    AndreaBD skrev 2019-01-07 13:59:02 följande:

    Jag rekommenderar den här boken:

    www.bokus.com/bok/9789172631717/kvinnor-som-alskar-for-mycket/

    Den verkar dock vara slutsåld. Det handlar om att du måste förstå mönstret som du har med dig ifrån barndomen. Antagligen letar du efter en partner som är lik en av dina föräldrar. Och tyvärr är det också just dem problematiska sidorna man letar efter. För att "fixa" dem, för att hjälpa den där personen, när man inte kunnat hjälpa sin förälder.

    Sedan måste du helt enkelt se till att just inte bli ihop med såna, utan istället välja trygga personer som du kan tycka är lite tråkiga. Dvs. man behöver inte bli ihop med dem på en gång, men man ska träna att umgås med en annat sort killar. Man får dock vara väldigt försiktig så att man inte bara väljer en annan sorts problematisk kille, som kanske inte är tuff men har samma svagheter och problem.


    Denna kille är dock ordentlig, och mer "gullig" i sättet

    Bättre än vad jag brukar falla för, men egentligen är han ju äldre än mig :( gillar äldre killar
  • Anonym (Lihana)

    han är verkligen trevlig och ordentlig

    hindrar verkligen dessa få åren, alla är så emot det i min närhet. mina vänner alltså

Svar på tråden faller för ''fel kilar''