• Sun 21 Apr 2019 19:18
    6549 visningar
    63 svar
    63
    6549

    Män i trosor

    Brukar hemma använda trosor men för min del är det tunna o sexiga nylonstrumpbyxor som dels skapar kåthet men även att det är skön känsla.

    Önskvärt vore att våra svenska damer kunde vara mer öppensinniga för dessa rollbyten.

    Ps nylonstrumpor är suveränt om vi föräldrar ska ha tystare sex o slippa allt plaskljud

  • Sat 8 Jun 2019 00:09
    #28

    Jag skrev tidigare att jag ofta använder strumpbyxor.

    Men som ett sexigt komplement använder jag body med knäppning i grenen.

    Problemet med trosor är att de kan glida ner men en body sitter skönt tajt i grenen och hjälper till att hålla strumpbyxorma uppe.

    Problemet är att hitta body för oss stora män. Men jag hittade sexiga nattlinne /klänning på wish för 30kr i många storlekar.

    Sen syr man bara dit 3 knappar i grenen och blir perfekt body.

  • Sun 28 Jul 2019 12:48
    #42
    Anonym (Refat) skrev 2019-06-30 09:32:31 följande:

    Är detta fejk?


    Tror du på allvar att jag bara fejkar??

    Vi är många killar som använder nylon på lite olika sätt. Senast igårkväll för min del men det är en hemlighet för nästan alla.

    Ang beställning från kina så har jag köpt mycket bra kläder nylon o sexleksaker från Aliexpress före den sinnessjuka avgiften.

    Sen har det blivit köp från wish med det är över lag sämre grejwr där men de är generösa med återbetalning. Tex är strumpbyxor små i storlekarna trots att de säger att de är stora.
  • Sat 23 Nov 2019 04:37
    #47
    Anonym (strumpbyx-kalle) skrev 2019-11-21 22:33:16 följande:

    Så klart! Nu är det nästan vinter och mina strumpbyxor är på nästan varje dag under på jobbet! Så skönt och varmt!


    Håller med. De senaste dagarna har jag varit ute o jobbat med skoteroverall med bara strumpbyxor och body på. Ligger nu o ska sova i samma sexiga kläder och vid uppvaknande när man upptäcker vad jag har på mej blir det direkt väldigt hårt därinunder.
  • Mon 25 Nov 2019 02:34
    #49
    Anonym (strumpbyx-kalle) skrev 2019-11-23 19:03:32 följande:

    Bra skönt att runka i strumpbyxor du!


    Jag är lite mer avancerad och runkar inte som vanliga.....
  • Sun 8 Dec 2019 00:23
    #60
    Anonym (strumpbyx-kalle) skrev 2019-11-25 11:01:37 följande:

    Jaså hur gör du då?


    Har haft maskiner länge för kuken men det bästa är lek med röven och en helt ny värld öppnar sig.
  • Fri 20 Dec 2019 02:26
    #62
    Anonym (strumpbyx-kalle) skrev 2019-12-09 13:22:11 följande:

    Vad för maskiner då? Har själv köpt 2 st för några år sedan men tyckte inte dom funkade något vidare...


    Panabrator och modifierad planslip för snorren och knullmaskiner med div dildosar för.....
Svar på tråden Män i trosor