• Äldre 12 Jan 00:54
    68 visningar
    10 svar
    10
    68

    Fråga till er lastbilschaifförer

    Hur ofta onaneras det under körning ;-p

    Alla dessa ensamma timmar bakom ratten

    Hur ofta gökas det i hytten

  • Svar på tråden Fråga till er lastbilschaifförer
  • Anonym (truck­er girl)
    Äldre 16 Jan 20:26
    #1

    Har hänt att jag onanerat under körning, speciellt om det hettat till i någon ljudbok. Sex i hytten - aldrig.

  • Anonym (Truck­er boy)
    Äldre 18 Jan 14:47
    #2

    Sex i hytten kan vara lite busigt då det ändå hörs mycket utåt.

    Onanera - självklart

  • Äldre 18 Jan 17:37
    #3

    Inte under körning i nån större omfattning. Kör ofta på smala vägar med små marginaler utan vingelmån så det gäller att ha tungan i rätt mun. Men att stanna i en ficka för både det ena o det andra händer ju även om det borde bli oftare ......

  • Äldre 18 Jan 17:38
    #4
    Anonym (trucker girl) skrev 2019-01-16 20:26:03 följande:

    Har hänt att jag onanerat under körning, speciellt om det hettat till i någon ljudbok. Sex i hytten - aldrig.


    Ingen bra hytt eller??
  • Anonym (truck­er girl)
    Äldre 19 Jan 20:08
    #5
    villbusa skrev 2019-01-18 17:38:30 följande:
    Ingen bra hytt eller??
    Nja, en del bilar jag kör har säng i hytten, det handlar väl mer om sällskapet. ;) Sen kör jag ju aldrig så jag ligger borta, utan som längst så att jag hinner hem innan passet är slut, så det blir ju kanske dåligt med tillfällen. När jag kör vill jag helst jobba undan så jag får komma hem och inte stanna i onödan. :p
  • Äldre 19 Jan 20:52
    #6
    Anonym (trucker girl) skrev 2019-01-19 20:08:45 följande:

    Nja, en del bilar jag kör har säng i hytten, det handlar väl mer om sällskapet. ;) Sen kör jag ju aldrig så jag ligger borta, utan som längst så att jag hinner hem innan passet är slut, så det blir ju kanske dåligt med tillfällen. När jag kör vill jag helst jobba undan så jag får komma hem och inte stanna i onödan. :p


    Ja det är sant... men en halvtimme trekvart sent kan man ju komma in nån gång om man haft ett extra trevligt stopp.
  • Anonym (CE)
    Äldre 19 Jan 21:11
    #7

    stolta yrkeschaufför här ser jag.. eller INTE.. Jäkla rattvridare bara.. snacka om att inte ha respekt för yrket och de faktum att du färdas med en massa TON .. koncentrationen lär va lika låg under onani som att smsa eller rattsurfa.. parkera förfan..

  • Äldre 19 Jan 21:40
    #8
    Anonym (CE) skrev 2019-01-19 21:11:06 följande:

    stolta yrkeschaufför här ser jag.. eller INTE.. Jäkla rattvridare bara.. snacka om att inte ha respekt för yrket och de faktum att du färdas med en massa TON .. koncentrationen lär va lika låg under onani som att smsa eller rattsurfa.. parkera förfan..


    Du har helt rätt! Men när vi parkerat o tryckt rast på färdskrivaren gör vi vad vi har lust med...
  • Anonym (CE)
    Äldre 20 Jan 08:00
    #9
    villbusa skrev 2019-01-19 21:40:58 följande:

    Du har helt rätt! Men när vi parkerat o tryckt rast på färdskrivaren gör vi vad vi har lust med...


    såklart .. ingen fara då.. men frågan va under körning.. antog att de menades med fordon på rull.
  • Äldre 20 Jan 10:27
    #10

    Ja frågan är ju ställd så. Och jag måste nog säga som du... 50-70 ton.....leker man inte med hur som helst. Även ett tomt ekipage är livsfarligt för andra trafikanter om vi börjar vingla omkring hur som helst!

Svar på tråden Fråga till er lastbilschaifförer